رژیم صهیونیستی بابت دفن 4 یهودی فرانسوی از خانواده‌های آن‌ها پول گرفته است

رژیم صهیونیستی از هر خانواده یهودی کشته شده در حمله پاریس جهت دفن اجسادشان پول دریافت کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه اینترنتی صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» شب گذشته اعلام کرد شرکت کدیشا وابسته به وزارت امور مذهبی رژیم صهیونیستی، از خانواده ۴ یهودی کشته شده خواست برای دفن اجساد کشته‌هایشان هر یک ۵۰ هزار شکل پرداخت کنند. 

مسئولان صهیونیست ابتدا تصمیم گرفتند اجساد این ۴ یهودی را در منطقه جبل الزیتون در شرق قدس دفن کنند اما خانواده قربانیان به علت مسائل امنیتی در این منطقه با این تصمیم مخالفت کردند و تصمیم بر این شد اجساد در غرب قدس دفن شود. 

گزارش‌های مطبوعاتی در اسرائیل حاکیست «اویگدور لیبرمن» وزیر امور خارجه اسرائیل پیشنهاد دفن چهار یهودی کشته شده را در فلسطین اشغالی ارائه کرد و این اجساد دیروز طی مراسمی دفن شدند. 


انتهای پیام/ پایگاه اینترنتی صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت "  شب گذشته اعلام کرد شرکت کدیشا وابسته به وزارت امور مذهبی رژیم صهیونیستی، از خانواده 4  یهودی کشته شده خواست برای دفن اجساد کشته هایشان  هر یک 50 هزار شکل پرداخت کنند.

مسئولان صهیونیست ابتدا تصمیم گرفتند اجساد این 4 یهودی را در منطقه جبل الزیتون در شرق قدس دفن کنند اما خانواده قربانیان به علت مسائل امنیتی در این منطقه با این تصمیم مخالفت کردند و تصمیم بر این شد اجساد در غرب قدس دفن شود.

گزارش های مطبوعاتی در اسرائیل حاکیست "اویگدور لیبرمن" وزیر امور خارجه اسرائیل پیشنهاد دفن چهار یهودی کشته شده را در فلسطین اشغالی ارائه کرد و این اجساد دیروز طی مراسمی دفن شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار