بررسی عملکرد در دور نخست بازیهای جام ملتهای آسیا

حاج صفی ستاره گروه C

هر کدام از 16 تیم حاضر در بازیهای جام ملتهای آسیا تاکنون حداقل یک بازی انجام داده‌اند و ستاره هر گروه توسط سایت جام ملت‌ها اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی بازی‌های جام ملت های آسیا، بررسی عملکرد هر 16 تیم حاضر در بازی‌های جام ملت‌های آسیا نشان داد برخی با آمادگی کامل و ستاره های دارای آینده درخشان پا به این مسابقات  گذاشته‌اند و در مقابل، برخی دیگر نتوانستند انتظارات اولیه را بر آورده ساخته و عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند.

گروه A

استرالیا به عنوان تیم میزبان، اولین قدم را محکم برداشته و با حساب4 بر یک تیم کویت را در هم کوبید، عمان و کره جنوبی دیگر تیمهای حاضر در این گروه بودند که با درخشش چویانگ چئول کره جنوبی توانست از سد حریف نه چندان مطرح خود بگذرد در گروهA، چویانگ چئول ستاره این رقابت‌ها بود.

گروه B

تیم فوتبال ازبکستان با وجود برتری نسبت به کره شمالی اما در یک بازی نه چندان قوی و با یک گل توانست حریف کره‌ای را شکست دهد. دیدار زیبای این گروه میان تیم‌های ملی چین و عربستان برگزار شد، وانگ دالی دروازه‌بان چین ستاره‌ای بازی بود و حتی توانست یک پنالتی عربستان را هم مهار کند.

گروه C

بازی تیم‌های امارات و قطر به واسطه حضور هر 2 این تیم‌ها در خاورمیانه یک دربی به حساب می آمد اما امارات توانست با نتیجه 4 بر یک دیگر تیم عربی را در هم بکوبد، قطر هیچ انتظار این شکست را نداشت زیرا عنوان قهرمانی جام ملت‌های خلیج فارس را یدک می کشد و مدعی صعود به مرحله بعد به عنوان صدر نشین گروه C بود. اما در بازی تیم ملی ایران مقابل بحرین، احسان حاج صفی خود را به عنوان ستاره گروه C معرفی کرد این بازی با استقبال باور نکردنی تماشاچیان ایرانی همراه بود بطوریکه خبرگزاری‌های خارجی از آن به عنوان یک بازی خانگی برای ایران یاد کردند، عملکرد تیم فوتبال ایران در دیدار مقابل بحرین نشان داد شاگردان کی‌روش آماده کسب چهارمین عنوان قهرمانی هستند

گروه D

ژاپن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل  در یک بازی نابرابر توانست تیم ملی فلسطین را در هم بشکند، آنان گام نخست برای رسیدن به یک عنوان قهرمانی دیگر را محکم و مطمئن برداشتند، شینجی اوکازاکی و کیسوکه هوندا هر 2 از تیم ژاپن ستاره‌های گروه D هستند. دیگر دیدار این گروه بین تیم‌های اردن و عراق برگزار شد و عراق با سابقه یک قهرمانی در بازیهای جام ملت‌های آسیا به راحتی توانست از سد اردن بگذرد.

در پایان دور دوم بازیهای جام ملت‌های آسیا هم بار دیگر عملکرد هر 8 بازی انجام شده به همراه اسامی ستارگان این رقابتها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار