نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور خطاب به رئیس مجلس:

مقابل بی‌حرمتی و ارائه تصویر دروغین از یوم‌الله 9دی ایستادگی کنید

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه سرگشاده خطاب به علی‌لاریجانی نوشت: به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی از آرا و نظرات ملت شریف ایران صیانت کرده و در مقابل گستاخی‌ها و بی‌حرمتی‌ها و ارائه تصویر دروغین از حضور با شکوه ملت ایران در نهم دی ماه 1388 ایستادگی کنید.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در واکنش به اتفاقات روز گذشته مجلس و نطق تأمل برانگیز علی مطهری در صحن خانه ملت، نامه سرگشاده‌ای خطاب به علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی منتشر کرد که متن کامل آن را می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای  لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
در جریان وقایع تلخ و نابخشودنی فتنه سال 88، افرادی همچون میرحسین موسوی و مهدی کروبی  که متاسفانه برخلاف اصول و قواعد بازی سیاسی، ظرفیت پذیرش شکست را در خود ایجاد نکرده بودند، پنجه در چهره ملت ایران کشیده و کشور عزیزمان را با 8 ماه آشوب ناگوار روبرو ساختند، روزهای تلخ و سختی که بر کام ملت گذشت و شیرینی وصف ناشدنی‌اش را برای معاندان این نظام الهی بر جای گذاشت. روزهایی که جوانان این مرز و بوم را با ادعاهایی واهی همچون "داماد لرستان" و صندوق های دوجداره"  به کام مرگ کشاند و داغ های نابخشودنی ای را بر پیکره ملت ایران به جای گذاشت.

سرانجام 9 دی ماه 88 نقطه سرنوشت ساز تقابل همه جانبه جبهه استکبار و معاندین نظام با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی این کشور بود که با حضور اعجاب آور، آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران، حماسه ای ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز برای همیشه تاریخ آفرید.

ریاست محترم قوه مقننه

روز گذشته و در جریان نطق یکی از نمایندگان مجلس، جای متهم و متشاکی به غلط عوض شده و تصویری دروغین از یوم الله نه دی ارایه گردید و متاسفانه این وقایع در مجلسی رخ داد که وظیفه نمایندگی از نظرات و آرای ملت را بر عهده دارد.

جناب آقای لاریجانی

ملت ایران در نهم دی ماه سال 1388 با حضور خود  و در لا به لای شعارهای خویش، مطالبات صریح خود مبنی برخورد قاطع با سران فتنه و عمالشان را مطرح  نمودند و خواستار اشد مجازات برای فتنه گران گشتند، اما اکنون عده‌ای به دنبال تبیین غلط و دروغین این حضور با شکوه ملت در جهت خواسته‌های خویش می‌باشند.

اگر روحیه حساس برخی افراد، علاقه‌ای به یاد آوری جنایاتی که فتنه گران در طول 8 ماه پرالتهاب فتنه، بر ملت و نظام اسلامی شان روا داشتند، که تنها یک نمونه از این جنایات و خیانت‌ها، امیدوار کردن دشمن ناامید شده و اعمال تحریم‌های غیرانسانی علیه کشورمان بود؛ ندارد، حافظه مردم ایران به خوبی مطالبه راهپیمایان 9 دی را به یاد می آورد.

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

ملت ایران در یوم الله نهم دی ماه بدون احساس نیاز به واسطه برای بیان نظرات خود، در میدان حاضر شده و حرف‌های خود را با صریح‌ترین زبان ممکن بیان کردند. از همین رو از حضرتعالی مطالبه می گردد که به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی از آرا و نظرات ملت شریف ایران صیانت نموده و در مقابل گستاخی‌ها و بی حرمتی ها و ارائه ی تصویر دروغین از حضور با شکوه ملت ایران در نهم دی ماه 1388 ایستادگی نمایید و اجازه ندهید تا ساحت مقدس مجلس شورای اسلامی که باید محل حقگویی و بیان خواسته‌های ملت انقلابی ایران باشد، توسط نماینده‌ای که بارها و در مجامع گوناگون، ارزش‌های مورد احترام و تاکید مردم را به زیر سوال برده و آگاهانه و یا ناآگاهانه سخنان دشمنان آرامش و امنیت این مرز و بوم را تکرار کرده، با سخنان شاعرانه و توهم آلود، به خلاف واقع گویی آلوده شود.

جنبش دانشجویی کشور، بی‌صبرانه منتظر موضع‌گیری شفاف جنابعالی و مجلس شورای اسلامی در دفاع از مطالبات به حق مردم در نهم دی ماه 88 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار