آتش‌سوزی مرگبار در کارگاه مبل سازی/ دو تن کشته و مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق مرگبار در یک کارگاه رنگ‌رزی مبلمان در شهرک علی آباد خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: در ساعت 18:02 عصر روز گذشته آتش نشانی چهار دانگه از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران برای اطفاء آتش‌سوزی در یک کارگاه رنگ‌رزی مبلمان درخواست کمک کردند که بلافاصله 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای تنفسی عازم محل حریق در بزرگراه آزادگان شهرک علی‌آباد قاجار شدند.

وی ادامه داد: آتش‌سوزی در زیرزمینی به وسعت 100متر مربع که یک کارگاه مبل سازی و رنگ‌رزی بود رخ داده که محل کاملا شعله ور و دو کارگر نیز در کارگاه محبوس شده بودند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان  پس از ایمن سازی محل از چند جهت وارد عملیات شدند و همزمان با خاموش کردن آتش عملیات جستجو برای یافتن دو کارگر نیز آغاز شده بود که در لحظات اولیه یک کارگر را از میان شعله‌های آتش نجات دادند که به علت مصدومیت تحویل عوامل اورژانس شد و نفر دوم نیز دقایقی پس از جستجو پیدا و تحویل عوامل اورژانس شد که متاسفانه به علت دود زدگی و سوختگی مرگ تایید شد.

گفتنی است، کارگران هر دو ایرانی و 22 ساله بودند و آتش‌نشانان پس از تخلیه دود محل را برای بررسی علت حادثه تحویل آتش‌نشانان چهار دانگه دادند و عملیات در ساعت 18:55 دقیقه به پایان رسید.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار