خوزستان دومين حجم ترافيک اينترنت شبکه همراه اول کشور/راه اندازی نسل سوم تلفن همراه در 9 شهر خوزستان

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت:خوزستان در استفاده از نسل سوم شبکه همراه اول از لحاظ حجم ترافیک اینترنت دومین استان کشور است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صدوقي در حاشيه همايش مديريت راهبردي توسعه مخابراتي دو استان خوزستان و لرستان که در شرکت مخابرات خوزستان در اهواز برگزار شد اظهار کرد: 60درصد از مشترکان تلفن همراه در خوزستان از شبکه همراه اول استفاده مي کنند وشرکت همراه اول درخوزستان دردقيقه به دو ميليون نفر سرويس دهي مي کند.

وی با اشاره به ارتقاي خدمات تلفن همراه نسل دوم اين شرکت گفت: ارتقاي اين نسل ازتلفن همراه اول در امسال در خوزستان انجام شده و در ايام اربعين امسال نيز خدمات رساني مطلوبي بويژه در بخش رومينگ به مشترکان ارايه شد.

صدوقي با اشاره به اينکه توسعه نسل سه و چهار همراه اول در خوزستان در دست اقدام است افزود:امسال نيز هزارمين سايت نسل سوم تلفن همراه اول در شهرستان آبادان به بهره برداري رسيد و برنامه ريزي براي توسعه اين نسل از تلفن همراه اول در 9 شهرستان ديگر اين استان نيز در دست اقدام است.
 
وی با اشاره به اينکه کيفيت خدمات رساني به مشترکان همراه اول در خوزستان از برنامه هاي مهم اين شرکت است،تصریح کرد: در اين شرکت شاخص هايي مشخص شده تا بر اساس اين شاخص ها بتوان با ساير شرکت ها رقابت کرد که از جمله اين شاخص ها مي توان به ميزان پوشش مناطق ،ارايه خدمات به مشترکان و افزايش خدمات براي دانلود ديتا اشاره کرد.
 
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران ، با اشاره به نرخ هاي معين شده براي ارايه خدمات اينترنتي به مشترکان اظهارکرد:امسال تلاش شده قيمت هاي گذشته حفظ شود و هزينه ها بر اساس قيمت نسل دوم همراه اول حفظ شود.
 
صدوقی بيان کرد: يکي از دغدغه هاي اين شرکت توسعه شبکه همراه اول و نصب سايت در نقاطي است که محدوديت پوشش خدمات دارند زيرا ارايه خدمات بهتر به اين مناطق در کاهش هزينه مشترکان موثر است.
 
وی با اشاره به اينکه 370 کيلومتراز مسيرهاي کلانشهر اهواز تست ميداني ارايه خدمات شده گفت: تنها درسه درصد از اين ميزان، پوشش خدمات رساني مطلوب نبوده است.
 
صدوقی در پایان گفت: نوسازي شبکه هاي همراه اول در خوزستان از سه سال پيش آغاز شده و امسال نيز در چهار شهرستان آبادان ،خرمشهر ،بندر امام خميني (ره) و سربندر نوسازي ها انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
عقیل
۲۰:۵۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
باعرض سلام چرا توسربندر اینترنت نسل سوم بهطور کامل راه اندازی نشده ما بسته میخریم ولی استفاده نمیکنیم اقا دور از انصافه یخورده به فکر ماباشید.
آخرین اخبار