مشهد؛

اجرای طرح جامع تربیت مربی حفظ قرآن در استان خراسان رضوی

مسئول ستاد طرح حفظ استان خراسان رضوی گفت : اجرای طرح تربیت مربی حفظ قرآن طی سه دوره در استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، جعفر حسینی با بیان اینکه اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم استان در حال اجراست افزود :اردو ی زیارتی توجیهی با هدف تبیین برنامه جامع تربیت مربی ویژه مربیان طرح در نظر گرفته شده که اولین آن در نیمه اول دیماه سال جاری با حضور458 مربی از سراسر استان در مشهد برگزار شد.

وی تصریح کرد :برگزاری کلاسهای آموزشی تبیین اصول کاربردی در کلاسهای حفظ قرآن کریم ، تبیین فرآیند تربیت مربی ، تقویت مهارت های ارتباطی مربیان با قرآن آموزان و پاسخگویی به سوالات مربیان را از دیگر اهداف برگزاری این اردوها برشمرد.

وی گفت : در فاز اول 14 استاد پشتیبان هفته ای یک بار به صورت غیر حضوری سطح بندی مربیان و آگاهی از نیاز آنها در دوره های تربیت مربی را مورد بررسی قرار می دهند و در فاز دوم با ایجاد 29 مرکز ویدیئو کنفرانس در استان و ارتباط مستقیم با مرکز تربیت مربی قم دوره های تربیت مربی به صورت ودیئو کنفراس اجرا و در فاز سوم با اعزام مربیان برگزیده به مرکز تربیت مربی قم دوره تکمیلی اجرا می شود.

وی افزود :کتابهای تحلیل و آموزش قرائت،باید ها و نباید های حاملان قرآن،راهنمای تدریس و تجوید سطح دو قرآن، درسنامه حفظ قرآن در سطح یک و دو و آموزش روخوانی و روانخوانی در اولین دوره تربیت مربی به مربیان اهدا شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مربی ، حفظ ، قرآن ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.