رئیس کمیته جوانان و دانشجویان حزب مردمی اصلاحات:

تلاشمان را برای جذب جوانان و دانشجویان به کار می‌گیریم

رئیس کمیته جوانان و دانشجویان حزب مردمی اصلاحات گفت: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، فضای سیاسی جامعه معتدل و امید مردم به انجام اصلاحات در جامعه بیشتر شده است، بنابراین ما نیز در پی ایجاد تحول در ساختار کمیته جوانان هستیم.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، میثم ملایری رئیس کمیته جوانان و دانشجویان حزب مردمی اصلاحات گفت: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، فضای سیاسی جامعه معتدل و امید مردم به انجام اصلاحات در جامعه بیشتر شده است، بنابراین ما نیز در پی ایجاد تحول در ساختار کمیته جوانان هستیم.

ملایری خاطر نشان کرد: کمیته جوانان و دانشجویان، تاثیر گذارترین کمیته در حزب مردمی اصلاحات است و ما همه تلاش مان را به کار می‌گیریم تا جوانان و دانشجویان علاقمند به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی را جذب کنیم و شور نشاط دوباره‌ای در جامعه بیافرینیم.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و دانشجویان قشر پیشرو در همه زمینه‌ها در جامعه ما هستند، ادامه داد: پس از برگزاری جلسات هم اندیشی برای دیدار با رهبران و بزرگان جبهه اصلاحات برنامه‌ریزی و از راهکارهای آنان برای پیشبرد اهداف کمیته استفاده می‌کنیم.

رئیس کمیته جوانان و دانشجویان حزب مردمی اصلاحات افزود: خوشبختانه دانشجویان و جوانان شناخته شده در جبهه اصلاحات برای همکاری با ما اعلام آمادگی کرده‌اند که نوید دهنده روزهای خوبی برای تحول کمیته جوانان و دانشجویان است.

ملایری در پایان از همه جوانان و دانشجویان علاقمند خواست تا به حزب مردمی اصلاحات بپیوندند و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگیشان را به صورت سیستماتیک و سازمان دهی شده ادامه دهند تا در آینده بتوانند از پتانسیل دیگر افراد برای رسیدن به اهداف والا استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار