آنچلوتی: از تنش و درگیری در بارسا لذت نمی برم

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید می‌گوید از به وجود آمدن بحران در تیم بارسلونا ناراحت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از نیمکت نشین کردن  مسی و شکست مقابل رئال سوسیه داد در هفته هفدهم رقابت‌های لالیگا زیر بار انتقادات زیادی قرار گرفت. به نظر می‌رسد با اخراج زوبی زارتا و استعفای کارلوس پویول مشکلات این باشگاه دوچندان شده است.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید در خصوص مشکلات اخیر کاتالان‌ها گفت: من از مشکلات اخیر بارسلونا خوشحال نیستم. زیرا من هم مشکلاتی دارم که باید آنها را حل  کنم. من به تیم خودم نگاه می‌کنم و کاری به اتفاقات بارسا ندارم. اما باید بگویم تیم ها در طول فصل دچار مسائل و مشکلات متفاوتی می‌شوند. من واقعاً نمی‌دانم در رختکن بارسلونا چه اتفاقاتی می افتد و نمی‌توانم در خصوص غیبت مسی، نیمار و آلوز چیزی بگویم.

هر سرمربی نسبت به مسائل تیمش 11 بازیکن نهایی را انتخاب می‌کند. انریکه بهترین فردی است که می‌تواند در خصوص مسائل بارسا تصمیم گیری کند. گرت بیل ستاره سابق تاتنهام در دیدار مقابل والنسیا در یک تصمیم خودخواهانه بجای پاس به بنزما به طرف دروازه شوت زد و همین امر انتقاد‌های زیادی از او را در پی داشت.

آنچلوتی در دفاع از ستاره ولزی تیمش گفت: فکر نمی‌کنم بیل خودخواه باشد. من چند بار آن موقعیت را دیدم. پاس دادن آن توپ آسان نبود. موقعیت بسیار پیچیده‌ای بود. به نظر من بیل بهترین تصمیم را گرفت. در بازی امشب مقابل اتلتیکو از او استفاده خواهم کرد.

سرمربی ایتالیایی در خصوص بازی امشب تیمش گفت: ما از حریف شناخت کاملی داریم. چندین بار مقابل آنها به میدان رفته‌ایم.
اتلتیکو تیم سرسخت و بسیار سازمان یافته‌ای است. این تیم همیشه ما را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. ما همیشه مقابل آنها بهترین بازیمان را ارائه می‌دهیم. اتلتیکو یکی از بهترین تیم‌های اروپا است.

گفتنی است، دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری امشب به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: زارتا ، مشکلات ، اتفاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار