تبریز؛

طرح ساماندهي خودروهاي پلاک ارس

طرح برخورد با مراکز عرضه و فروش خودروهاي پلاک ارس در سطح کلانشهر تبريز توسط اداره نظارت بر اماکن عمومي استان به مرحله اجرا گذارده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز؛رئيس پليس اداره نظارت بر اماکن عمومي استان آذربايجان شرقي در تشريح اين خبر اظهار داشت:در پي افزايش قارچ گونه شرکت ها و دفاتري که به صورت غيرمجاز و بدون اخذ مجوزهاي لازم، اقدام به عرضه و فروش و نمايش خودروهاي پلاک ارس در شهر تبريز نموده و با عنايت به اينکه اين امر خلاف مقررات و قوانين بوده و عرضه هر گونه خودروي خارجي با پلاک ارس صرفا بايستي در منطقه آزاد تجاري ارس صورت گرفته و فروش اين خودروها در ساير شهرها ممنوع است؛لذا جهت پيشگيري از تخلفات و سوء استفاده و کلاهبرداري هاي احتمالي،اداره نظارت بر اماکن عمومي استان به همراه پليس راهور طرح مشترکي را در اين خصوص به مرحله اجرا گذارد.

سرگرد مرتضي قرباني گفت:در اين راستا بالغ بر 21 واحد صنفي که خودروهاي پلاک ارس را تبليغ، نمايش و به فروش مي‌رساندند توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي و عوامل راهور بازديد شدند.

وي در ادامه افزود: ضمن صدور هشدار و آموزش‌هاي لازم به مديران و متصديان واحدها مبني بر ممنوعيت فعاليت در شهر تبريز تعداد 11فقره اخطاريه تعطيلي صادر و 4 واحد صنفي را نيز در اين خصوص که قبلا اخطاريه هاي لازم صادر شده بود پلمپ نمودند.

رئيس پليس اداره نظارت بر اماکن عمومي استان، در پايان به همشهريان توصيه کرد: از مراجعه به مراکز غيرمجاز و بدون مجوز جهت خريد خودرو با پلاک ارس در شهر تبريز خودداري کرده و در صورت تمايل براي خريد از طريق منطقه آزاد تجاري ارس اقدام نمايند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.