رئیس مرکز بهداشت روانی بنیادشهید:

وجود 80 مرکز مشاوره و مددکاری بنیاد شهید در کشور

رئیس مرکز بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: حدود 80 مرکز مشاوره و مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران درکشور وجود دارند که تحت پوشش اداره کل مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : محمد اسماعیل علیپور، رئیس مرکز بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه پاسخگویی به سوالات ایثارگران در حوزه بهداشت روانی با اشاره به فعالیت مرکز بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: این مرکز در حوزه‌های آموزش و پیشگیری ، درمان و بازتوانی و توانبخشی فعالیت دارد که موفق به جمع آوری یک بانک اطلاعاتی از جانبازان نشده است.

وی ادامه داد: حدود 43 هزار جانباز دارای بیماری روانپزشکی شناخته شده تحت پوشش مرکز بهداشت روانی بنیاد شهید هستند که 7 هزار و 200نفر از این جانبازان دارای بیماری شدید روانپزشکی می‌باشند.

رئیس مرکز بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر تعلق حق پرستاری به همسران جانبازان اعصاب و روان، افزود: این حق‌پرستاری شامل جانبازان اعصاب و روان 20 درصد به بالا است.

شایان ذکر است: دوره‌های آموزشی در مرکز بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شامل سرفصل‌های آموزشی مهارتهای زندگی، ارتباط زوجین، آموزش و پرورش فرزند پروری، پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهداشت ، جانیازان ، اعصاب ، روان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رسول
۱۸:۵۹ ۲۵ دی ۱۳۹۳
با سلام
بهتره این نوع بیمه ها اصلاح شود همه زمینه ها را پوشش دهد .متاسفانه عینک و دندانپزشکی شامل تعهدات نمیشود.
آخرین اخبار