اسکرتل: نمی‌توانم تصمیم جرارد را برای ترک لیورپول هضم کنم

بازیکن باشگاه لیورپول از شوکه شدن خود مبنی بر خروج جرراد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در شرایطی که استیون جرراد کاپیتان با سابقه باشگاه لیورپول از جدایی خود از باشگاه سرخ پوش لیورپول در پایان فصل خبرداد.

اما مارتین اسکرتل بازیکن این باشگاه معتقد است تحت تأثیر زیادی به خاطر این تصمیم قرار گرفته است و تا اندازه زیادی شوکه شده است.

وی در این خصوص گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم واقعاً شوکه شدم او برای یک مدت زمان طولانی در این باشگاه حضور داشته است و وقتی که فصل آینده در این باشگاه حضور نداشته باشد و واقعا همه چیز در این صورت متفاوت خواهد بود و اوضاع مانند قبل نخواهد شد. بدون او همه چیز سخت است او یک لیدر در زمین است یک بازیکن فوق العاده است و به همان اندازه هم او شخصیت فوق العاده‌ای دارد. وقتی که او برود ما او را در هر 2 زمینه یعنی در زمین و خارج از زمین از دست می‌دهیم و دیگر از یاری‌ها و کمک‌های او بهرمند نیستیم و به نوعی هم محروم خواهیم شد. واقعاً این را صادقانه می‌گویم، جرراد جایگزینی ندارد و پیدا کردن شخصی در حد و اندازه‌های او بسیار دشوار است.

گفتنی است: استیون جرارد در پایان فصل قراردادش با سرخ پوشان بندر لیورپول به پایان می‌رسد و پس از آن راهی لیگ آمریکا "MCS " می‌شود و در باشگاه لس آنجلس گالکسی توپ خواهد زد.

لازم به ذکر است: باشگاه لیورپول هم اکنون در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر انگلیسی قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.