گشوده شدن درهای شهرک سینمایی محمد (ص) به روی اهالی رسانه‌

صبح امروز اصحاب رسانه به منظور بازدید از شهرک سینمایی پیامبر اعظم محل ضبط فیلم سینمای محمد (ص)‌ از هتل آزادی به سمت جاده قم عازم شدند.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ با باز شدن درب شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص)، اصحاب رسانه به منظور بازدید از این شهرک عازم شهرک سینمایی شدند.

با ورود به شهرک سینمایی یک تابلو بر سر دوراهی نصب شده بود که دو سمت مکه و مدینه را نشانه گذاری کرده بود. اتومبیل‌های حامل اصحاب رسانه پس از اخذ مجوز از ورودی شهرک به سمت لوکیشن مکه عبور کردند.

به محض رسیدن به محل لوکیشن مکه، عوامل سینمایی از جمله رضا رضاداد، دبیر جشنواره‌ی سی و سوم فیلم فجر، مجید مجیدی کارگردان و رئیس هیات داوران جشنواره فیلم فجر، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و معاون وزیر ارشاد، و رئیس انجمن سینمای جوان حضور دارند.
 
مسئولان سینمایی و اصحاب رسانه به دیدن محل‌های مختلف شهر فرضی مکه رفتند.

ابتدا از بازارهای مکه بازدید به عمل آمد، پس از‌ آن مسئولان سینمایی از منزل عبدالمطلب، مولود‌النبی، صفا و مروه، خانه عبدالله محل تولد پیامبر (ص)، شعب ابی‌طالب و کلیسای بحیرا و  از داخل خانه‌ی کعبه بازدید کردند و پس از خروج از خانه‌ی کعبه مقام ابراهیم و چاه زمزم نیز مورد بازدید اصحاب رسانه و مسئولان سینما قرار گرفت.

بنابراین گزارش؛ اهالی رسانه و مسئولان سینمایی بعد از بازدید از محل‌های ذکر شده به سمت دروازه بصرا رهسپار شدند، در ضمن در کنار این بازدید راهنما توضیحات تاریخی هر محل را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.

اهالی رسانه و مسئولان سینمایی پس از صرف ناهار از لوکیشن شهر مدینه بازدید کردند.

گفتنی است؛ نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «محمد(ص)» برگزار شد.

انتهای پیام/رس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.