اخبار باشگاه پرسپولیس

پیشکسوتان پرسپولیس به دنبال ملاقات با رئیس جمهور/طومار پیشکسوتان در دست وزیر ورزش

پیشکسوتان پرسپولیس بعد از دیدار با سید حسن خمینی به دنبال ملاقات با رئیس جمهور هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پیشکسوتان پرسپولیس قبل از ارزشگزاری سهام این باشگاه برای و در اخیتار گذاشتن سهام بیشتر به آنها بدنبال این هستند که با رئیس جمهور ملاقاتی داشته باشند.

گفتنی است هفته پیش شایعه شده بود که سهام پرسپولیس تقسیم بندی شده است. بر اساس پیشکسوتان نسبت به تخصیص 21 درصد سهام باشگاه پرسپولیس به آنها انتقاد کردند.

به هر حال این 21 درصد سهام اختصاص داده شده، پیشکسوتان را راضی نکرده است و خواستار تخصیص سهام بیشتر هستند.

**تشکیل کمیته‌ای در فدراسیون فوتبال

گفته‌های خادم نسبت به اینکه اسپانسرها با حمایت سیاسی به استقلال کمک کردند باعث شده که فدراسیون فوتبال به دنبال پیگیری این مسئله باشد. طبق شنیده‌ها سیاسی علاوه بر باشگاه پرسپولیس باشگاه‌های استقلال و راه‌آهن هم از لحاظ مالی حمایت می‌کرد. براین اساس این احتمال وجود دارد که کمیته‌ای و فدراسیون فوتبال برای بررسی فعالیت‌های سیاسی تشکیل شود. به هرحال فدراسیون‌ها می‌خواهند بفهمند به حمایت مالی سیاسی از سه باشگاه روی نتایج تاثیرگذار بوده یا نه!

**محمد نوری به جمع یاغی‌ها پیوست

محمد نوری کاپیتان پرسپولیس هم به جمع معترفین و یاغی‌ها پیوست و به همراه رضا نوری محمدی و هادی نوروزی امروز به باشگاه رفت. شایان ذکر است مشکل بازیکنان پرسپولیس مالیاتی است. بازیکنان بیان کردند که باشگاه پرسپولیس 5 درصد از قراردادشان را کسر کرده اما به حساب اداره مالیات نریخته است. به هر حال بازیکنان پرسپولیس نگران این هستند که عدم پرداخت مالیات باعث ممنوع ‌الخروجی شود.

**دوگانگی بین مدیران پرسپولیس وزارت ورزش

در حالیکه خادم نماینده حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده که طاهری مدیر عامل پرسپولیس است اما کلانی و کاشانی 2 عضو هیات مدیره پرسپولیس معتقد تا زمان آزادی سیاسی مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس است. به هر حال این دوگانگی ممکن است باشگاه پرسپولیس را دچار مشکل کند. گفتنی است، این موضوع باعث پرده برداری از اختلاف وزارت ورزش و اعضای هیأت مدیره شد.

**سرخپوشان به دنبال جذب یک مهاجم ملی پوش

سرخپوشان به دنبال این هستند که بعد از جام ملت‌های آسیا از بین انصاری فرد و قوچان نژاد مهاجمان تیم ملی یکی را جذب کنند. گفتنی است، هدایتی قول مساعدت مالی برای جذب این بازیکنان را به پرسپولیس داده است.

**طومار پیشکسوتان پرسپولیس به وزیر ورزش و جوانان

جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس طوماری برای گودرزی وزیر وزیر ورزش و جوانان نوشتند و از وضعیت نابسامان این تیم شکایت کردند. نبود مدیرعامل،‌ مشکلات مالی بازیکنان و عملکرد ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات محتوای این طومار را تشکیل می‌دهند. آنها در این طومار خادم را به عنوان مقصر اصلی نابسامانی اوضاع سرخپوشان معرفی کردند.

**نارضایتی 80درصدی از عملکرد پرسپولیس

یکی از روزنامه‌های منتسب به باشگاه پرسپولیس نظرسنجی درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات انجام داده است. در این نظرسنجی 80 درصد هواداران از عملکرد اخیر پرسپولیس در جذب بازیکن اظهار نارضایتی کردند و تنها 20 درصد رضایتمندی خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند. آنهایی که رضایت نداشتند اعتقاد دارند که از دست دادن نیلسون با تجربه اشتباه بزرگی از سوی مسئولان پرسپولیس بود چرا که این دروازه بان برزیلی می‌توانست در بازی‌های آسیای کمک حال پرسپولیس‌ها باشد. ضمن اینکه بازیکنان جدید نمی‌توانند دردی از پرسپولیس دوا کنند.

**قول مساعدت طاهری به معترضین

طاهری مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس بعد از مذاکره با بازیکنان معترض به آنها قول مساعدت داد. معترضان بعد از ملاقات با طاهری راضی شدند در تمرینات شرکت کنند اما معلوم نیست طاهری به موقع قولش را عملی کند یا خیر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار