قتل مرد جوان با ضربات چاقو/ قاتل در زندان اعدام شد

حکم قصاص یک قاتل که طی درگیری با فردی در سال 89 مرتکب قتل شده بود، صبح امروز(سه شنبه) در زندان مرکزی قزوین اجرا شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، جسد نیمه جان فردی به نام "علی" در تاریخ 14 تیر ماه سال 89 مقابل درمانگاه پاکروان قزوین پیدا می شود که بلافاصله اقدامات درمانی انجام می شود ولی اقدامات انجام شده موثر نبوده و نامبرده فوت می کند.
 
این گزارش می افزاید: در تحقیقات پلیس مشخص می شود که مقتول در یکی از باغات سنتی قزوین با فردی درگیر شده است که در همین رابطه، متهم به نام "ع" 21 ساله دستگیر و در تحقیقات اولیه به درگیری، نگهداری چاقو و ایراد ضربات چاقو به مقتول اعتراف می کند.
 
متهم در ادامه تحقیقات در نزد بازپرس پرونده به وارد کردن چاقو به سینه مقتول اعتراف کرده و در ادامه ادعا می کند که داروی آرامبخش مصرف کرده بوده است اما پزشکی قانونی با تایید مصرف این دارو، مصرف آنرا را رافع مسوولیت نمی داند.
 
در ادامه دادگاه با استناد به بند 206 قانون مجازات اسلامی و بندهای یک و چهار ماده 231 قانون مجازات اسلامی به قصاص نفس با دار مجازات در زندان قزوین محکوم می کند که رای صادره نیز با تایید در شعبه تجدید نظر دیوان عالی کشور صبح امروز سه شنبه به اجرا درآمد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
نورالله
۰۹:۴۸ ۱۷ دی ۱۳۹۳
این آقای قاتل داروی آرامبخش مصرف کرده وآدم کشته؟!بعدش پزشکی قانونی مصرف آن را رافع مسوولیت نمیداند؟!داروی آرامبخش آدم عصبانی را آرام میکند نه محرک به خشونت.شاید منظورروانگردان بوده.
آخرین اخبار