"هادی‌العامری" در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

فرجام فرمان حیدرالعبادی/ نقش‌آفرینی سردار سرلشکر پاسدار "قاسم سلیمانی" در عراق

فرمانده سپاه بدر درباره فرجام فرمان "حیدر العبادی" مبنی بر آزادسازی استان نینوا گفت: نیروهای مردمی در کنار نیروهای ارتش و پلیس عراق با داعش (تروریست‌های تکفیری ) مبارزه می‌کنند و بدون نیاز به کمک ائتلاف بر تروریست‌ها پیروز می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "هادی العامری" فرمانده سپاه بدر عراق در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید "حمید تقوی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقوی مردی پارسا، با تقوا و شجاع بود.

فرجام فرمان حیدر العبادی

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران   درباره فرجام فرمان "حیدر العبادی" مبنی بر آزادسازی استان نینوا گفت: اقدامات لازم انجام شده و این بدون نقش‌آفرینی مردم امکان پذیر نیست.

پیروزی نیروهای مردمی بر تروریست‌های تکفیری

فرمانده سپاه بدر ادامه داد: نیروهای مردمی در کنار نیروهای ارتش و پلیس عراق با داعش (تروریست‌های تکفیری ) مبارزه می‌کنند و بدون نیاز  به  کمک ائتلاف بر تروریست‌ها پیروز شوند.

نقش‌آفرینی سردار سرلشکر پاسدار "قاسم سلیمانی" در عراق

العامری درباره نقش‌آفرینی سردار سرلشکر پاسدار "قاسم سلیمانی" در عراق افزود: اگر قاسم سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران در عراق نبودند، اکنون دولت حیدر العبادی هم نبود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  شهید تقوی مصداق آیه «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه» بود و ما با هم دوست و همرزم بودیم. او در ابتدا در عراق بوده و سپس به سوریه و دوباره به عراق بازگشت. شهید تقوی در عملیات جرف‌الصخر نقش مهمی ایفا کرد و درب بهشت به روی چنین کسانی بسته نخواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار