در ادامه انتقام جویی‌ها در پی پاکسازی مناطق مختلف عراق؛

داعش ده‌ها تن را ربود و 8 تن را به جرم " ارتداد" اعدام کرد

عناصر داعش در واکنش به بازپس گیری مناطق اشغال شده عراق ده ها تن را در تکریت ربود و 8 تن از آنان را به جرم "ارتداد" اعدام کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،  تروریست های داعش، ده ها تن از شهروندان را در جنوب شرقی تکریت ربودند و 8 نفر از جمله چندین افسر پلیس و راهنمایی و رانندگی را به اتهام ارتداد، اعدام کردند.

یک منبع پلیس در استان صلاح‌الدین اعلام کرد: تروریست‌های داعش، روز دوشنبه ده ها تن از شهروندان و برخی از کارمندان و شماری از آوارگان را در مرکز منطقه الدور ربودند و به مکانی نامعلوم بردند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به پایگاه خبری شبکه السومریه گفت: تروریست های داعش، تاکنون 8 تن از ربوده شدگان را اعدام کرده‌اند که در میان آن ها، یک سرگرد و یک سروان و یک کارمند پلیس و دو افسر راهنمایی و رانندگی و سه شهروند شناسایی شدند. این افراد به اتهام ارتداد یا همکاری با دولت، اعدام شدند.

پیروزی‌های بزرگ ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی در بازپس گیری مناطق اشغال شده از داعش، این گروه تروریستی را به انتقام جویی‌هایی بی منطق از مردم و استفاده از آن‌ها به عنوان سپر انسانی واداشته است.


انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، ربودن ، ارتداد ، اعدام ، عراق ، تکریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار