سردار رحیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جزئیات "انهدام باند بزرگ تروریستی" در سیستان و بلوچستان/ 12 سرکرده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش 3 ماهه نیروی انتظامی یک گروهک تروریستی که از سال 88 اقدام به اعمال مجرمانه کرده بود، منهدم و 12 سرکرده این باند دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اعلام خبر انهدام گروهک تروریستی،‌ بیان داشت: ماموران زبده پلیس سیستان و بلوچستان از 3 ماه گذشته فعالیت‌های اطلاعاتی خود را جهت شناسایی و دستگیری سرکرده‌های یک گروهک تروریستی در مناطق مختلف استان آغاز کردند.
 
وی درباره این باند تروریستی گفت: این گروهک از سال 88 تاکنون موجب بسیاری از ناامنی‌ها در سطح شهر‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان شده بود و ده‌ها عملیات تروریستی نیز توسط این باند مخوف برعیله نیروی انتظامی، مردم بی‌گناه، معلمان و کارمندان دولتی صورت گرفته است.
 
این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پلیس در یک عملیات ضربتی که دو شب گذشته به وقوع پیوست موفق شد تا 12 سرکرده اصلی این باند را دستگیر کند.
 
به گفته سردار رحیمی، پس از انتقال جنایتکاران به مقر پلیس، این افراد به ده‌ها مورد اعمال تروریستی نظیر به شهادت رساندن "معلم نوروزی" در شهرستان سرباز، قتل دو کارمند ثبت احوال، ترور 3 پرسنل نیروی انتظامی و یک بسیجی و کارگذاشتن تله‌های انفجاری در سطح استان که منجر به شهادت و مجروحیت نظامیان و مردم شده بود، اعتراف کردند.

گفتنی است، تحقیقات پلیس برای کشف سایر جرائم این جنایتکاران همچنان ادامه دارد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دهمرده
۱۳:۲۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
خدا نگهدارتان موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۰۲:۱۶ ۱۶ دی ۱۳۹۳
خدا قوت مردم بزرگ سیستان اگر شما نمیخواستید اینان بدام قانون گرفتار نمیشدن خدا قوت پرسنل ناجا واجا اجا اقدامات شبانه روزی شما خواب را از چشمان اشرار ربوده دست مریزا که عاملین ناامنی چند ماهه اخیر را دستگیر کردید.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۳:۵۲ ۱۵ دی ۱۳۹۳
انشاالله خدا شما سربازان مخلص وجان برکف را یاری کند امنییت مهمترین نیاز زندگی میباشد وباسلامتی جسمی به فرموده پیامبر اکرم حضرت محمد صلواتالله علیه وآله که فرموده اند امنیت وسلامتی دو نعمت بسیار مهم است که تا هنگامی که ازدست نرود کسی قدر آن را نمی داند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۵ دی ۱۳۹۳
زنده بادسپاه ونیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۵ دی ۱۳۹۳
اعدامم کمشونه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۵:۵۸ ۱۵ دی ۱۳۹۳
نیروی انتظامی خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
عباسعلی
۱۵:۴۲ ۱۵ دی ۱۳۹۳
درودبرسربازان گمنام امام زمان
تروریست رابدون فوت وقت دستگیر کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۶ ۱۵ دی ۱۳۹۳
خسته نباشید سردار خداقوت .
امیدواریم با تلاش نیروهای جان برکف نیروی انتظامی در سرتاسر استان سیستان و بلوچستان ریشه هر چه جرم و جنایت است خشکیده شود . مردم این استان هم نیاز به امنیت دارند باید خود مردم هم بصورت همه جانبه با مامورین همکاری کنند تا استانی آباد داشته باشیم و بتوانیم در زمینه اقتصاد و ... با امنیت کامل فعالیت کنیم و خود مردم هم در رفاه و آسایش قرار گیرند . از مسئولین قوه قضاییه هم می خواهیم دراسرع وقت ممکن این جانیان را در ملاء عام به دار مجازات بپاویزند .
درود بر نیروی انتظامی .
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۱۴:۵۲ ۱۵ دی ۱۳۹۳
ای سربازان گمنام امام زمان خداوند نگه دار شما باشد تروریستها را لحظه ای نگذارید نفس بکشند و باید در نطفه خفه شوند وگرنه امنیت مردم را به خطر می اندازند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۶ دی ۱۳۹۳
خدا کند در ملا عام و در تهران و به طرز فجیع اعدام شوند.
آخرین اخبار