شهرداری در جام باشگاه های تکواندو آسیا؛

خانلرخانی: غیبت ملی پوشان به ضرر تیم ملی شد نه باشگاه ها!

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر تکواندو معتقد است؛ غیبت ملی پوشان به ضرر تیم ملی تمام می شود.

پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص قهرمانی باشگاه شهرداری ورامین در دور رفت لیگ برتر تکواندو می گوید: شرایط خوب است و تیم شهرداری هم که همه مسابقاتش را برده و برای ما راضی کننده عمل کرده است. مثل سال قبل که مقتدرانه قهرمان شدیم، توانسته ایم در دور رفت این فصل هم موفق باشیم و با 6 برد در هفت هفته پیروزی کامل داشته باشیم.

آماده باش به مدعیان

وی با بیان اینکه همه بردهای شهرداری ورامین بدون ملی پوشانش در دور رفت حاصل شده است، افزود: نسبت به فصل قبل تیم جوان تری داریم که موفق و پرقدرت حاضر شده اند. برای دور برگشت لیگ، ملی پوشان به کمک تیم می آیند تا بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین با اشاره به حضور بهنام اسبقی و سجاد مردانی ملی پوشان تیم می گوید: فرهاد عبدالهی و حمید بیات در اوزان چهارم و هشتم جایگزینان خوبی برای اسبقی و مردانی بودند و مردانی توانست در دور رفت همه مسابقاتش را پیروز از میدان خارج شود. او از وزن هفتم به سنگین وزن آمده است و مثل قبل دوباره آماده شده است. ملی پوشان درگیر مسابقات جام جهانی و گرندپری بودند و خودم ترجیح دادم تا آنها استراحت کنند و از دور برگشت برای شهرداری به میدان بروند.

معرفی جوانان

خانلرخانی درباره غیبت اکثر نامداران و ملی پوشان تکواندو و استقبال نکردن تیم های شهرستانی در لیگ برتر امسال افزود:من کسادی لیگ را قبول ندارم. امسال همه تیم ها جوانگرایی کرده اند و بازیکنان جوان جایگزینان خوبی بودند و مبارزات خوبی هم به نمایش گذاشتند اما عیار آنها وقتی مشخص می شود که با ملی پوشان مسابقه دهند. از سویی دیگر ملی پوشان تکواندو هم مسلما در حاشیه امنیت قرار ندارند. با این حال فکر می کنم با شرایط جدید به وجود آمده، غیبت ملی پوشان به ضرر تیم ملی شده ست. جوانان ما برای پدیده شدن به مشکل می خورند و ملی پوشان هم، روی مسابقه نمی بینند.

او افزود: فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی دو ملی پوش موفق تیم تکواندو هم از همین لیگ برتر خودمان به تیم ملی و قهرمانی رسیده اند. با این حال امیدوارم در دور برگشت باشگاه ها فکری برای جذب تکواندوکاران مطرح داشته باشند.

پاداش نداریم

خانلرخانی با اعلام اینکه دور برگشت لیگ برتر 26 دی ماه به میزبانی شهر شاهرود برگزار می شود، گفت: پاداشی برای قهرمانی در نیم فصل نداریم و انشااله بعد از کسب دومین قهرمانی مانند سال قبل که کل تیم راهی سفر زیارتی کربلا شد، برای مجموعه تیم برنامه خواهیم داشت.

جام باشگاه ها

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با اشاره به حضور این تیم در رقابت های جام باشگاه های آسیا، یادآور شد: با توجه به قهرمانی در فصل قبل رقابت های لیگ برتر، شهرداری ورامین نماینده ایران در جام باشگاه ها است. چون این رقابت ها دارای رنکینگ المپیکی و امتیاز 10 است، امکان دارد به عنوان یار کمکی از دیگر ملی پوشان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، جام ، لیگ ، آسیا ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار