رفع معضل بزرگ فرامنطقه‌ای پسماندهای ساختمانی بزرگراه امام رضا(ع) در آینده‌ای نزدیک

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15 گفت:معضل بزرگ فرامنطقه‌ای پسماندهای ساختمانی بزرگراه امام رضا (ع) در آینده‌ای نزدیک رفع و این پسماندهای ساختمانی به خارج از این بزرگراه انتقال داده میَ شود.

رحمان پارسا معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که تخلیه پسماندهای ساختمانی در بزرگراه امام رضا (ع) باعث ایجاد ارتفاع و تبدیل آن به یک معضل فرامنطقه‌ای شده است ، اظهار کرد: از سالیان گذشته به دلیل تخلیه پسماندهای ساختمانی و دپوهای نخاله‌های ساختمانی در بزرگراه امام رضا (ع) گود سیاه کوه به ارتفاعات سیاه کوه مبدل شده است و آثار مخربی بر محیط زیست پیرامون خود گذاشته است.

وی ادامه داد: ادامه این روند باعث به خطر افتادن اقلیم،نوع توپوگرافی و ایجاد آثار از قبیل نبود جریان هوا‌و‌ انتشار ذرات معلق در هوا می‌شود .

پارسا تصریح کرد: باتوجه به نزدیکی محل پسماندهای ساختمانی به کارخانه سیمان و تشدید آلودگی هوای این محدوده لزوم بررسی،کارشناسی و انتقال نخاله‌ها از این محل به خارج از بزرگراه امام رضا (ع) در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15 قرار دارد.

وی در پایان گفت: انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم به خارج از بافت مسکونی،شناسایی اماکن و نقاط آلاینده محیط زیست شامل آلاینده‌های هوا،خاک ،آب و صوت،مبارزه با جانوران مضر شهری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: محل ، پسماندهای ، ساختمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار