قائم مقام وزیر کشورعنوان کرد:

نیازسنجی و کاربرد هنر، تاثیر جشنواره تسنیم را عمیق می کند

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به ظرفیت بالای سومین جشنواره تسنیم گفت: بازدیداز این جشنواره برای دانشجویان عرصه پوشاک ومسئولان حوزه عفاف وحجاب دستگاه های دولتی بسیار مفید است.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،مرتضی میرباقری،قائم مقام وزیر کشور در حاشیه بازدید از این جشنواره گفت: جشنواره تسنیم شامل دو بخش نمایشگاه و فروشگاه لباس است، به نحوی که بخش نمایشگاهی قبلا در مناطق و نواحی شهرداری برپا شده و بعد از جمع بندی، در این جشنواره به نمایش گذاشته شده بود که عرضه خوبی از آثار در مکان مناسبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تنوع مدل های پوشاک در جشنواره تسنیم معادل با مجموع کارهایی بود که در بازارها و بورس های ویژه این نوع پوشاک در سطح شهر وجود دارد.

رئیس مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور بازدید از این جشنواره را برای دانشجویان عرصه پوشاک مفید ارزیابی کرد و گفت: بازدید از این جشنواره برای دانشجویان و متخصصان رشته های مرتبط با مد و لباس در دانشگاه های هنر و مراکز فنی و حرفه ای بسیار مفید است و هماهنگی با مسئولان این مراکز برای بازدید، می تواند منجر به بهره بردن حداکثری فعالان عرصه پوشاک از جشنواره تسنیم و ارتقای کارایی جشنواره شود.

قائم مقام وزارت کشور دستگاه های دولتی را به بازدید از جشنواره تسنیم توصیه کرد و گفت: هر دستگاهی در کشور ما یک حوزه عفاف و حجاب مختص به خود دارد و بازدید مسئولان این حوزه ها در سطح دستگاه های مستقر در تهران از جشنواره تسنیم، ظرفیت اثرگذاری جشنواره را به تمامی محقق می کند.

وی برپایی نمایشگاه مد و پوشش اسلامی- ایرانی را در تغییر سبک زندگی موثر دانست و تاکید کرد: یکی از موارد مهم در سبک زندگی، بحث پوشش است که برپایی جشنواره هایی مثل تسنیم طبعا بر حوزه پوشاک تاثیرگذار است، اما هرچه محتوای این جشنواره عمق و غنای بیشتری یابد، قطعا میزان اثرگذاری آن بر پوشاک و به تبع آن، سبک زندگی افزایش می یابد.

میرباقری در پایان خاطرنشان کرد: نیازسنجی دقیق از جامعه و استفاده از ظرفیت های هنری بالا در ارائه مدل و الگو برای پوشاک از عواملی است که به تاثیر عمیق تر جشنواره تسنیم بر پوشاک و سبک زندگی منجر می شود .


انتهای پیام/

برچسب ها: نیازسنجی ، جشنواره ، تسنیم ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار