در پی استیضاح شورای شهر اهر، مصطفی شکری شهردار اهر برکنار و اکبر عطایی شهردار موقت شهر اهر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛، اعضای شورای شهر اهر با برگزاری جلسه استیضاح مصطفی شکری شهردار اهر با 6 رای موافق و سه رای مخالف اعضای شورای شهر با اکثریت آرا از سمت خود برکنار کردند.

حسنعلی قهرمان‌فرد رئیس شورای شهر با تایید موضوع استیضاح و برکناری شهردار اهر، علت استیضاح را عدم اجرای مصوبات شورای شهر به نحو احسن را از مهم‌ترین دلایل استیضاح عنوان کرد و افزود: شهردار سابق اهر به دلیل عدم پاسخگویی مناسب و قانع کننده در جلسه استیضاح، نسبت به سئوالات متعدد شورای شهر اهر، از سمت خود برکنار شد.

وی همچنین در خصوص سرپرستی شهرداری اهر تا تعیین شهردار جدید گفت: اکبر عطایی کارمند ارشد و معاون اسبق شهرداری اهر با 6 رای  اعضای شورا انتخاب شدند.

موافقان این استیضاح حامد همتی، میرجلال موسوی، حسنعلی قهرمانی‌فرد، فاطمه پاشاپور، مهدی آبیاری، و سیفعلی قرطاسی و مخالفان استیضاح را امیر نشاطی، سیدحسن خاکپور و علی نجفی، تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تبریز ، اهر ، شهردار ، شورا ، استیضاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشاری
۰۰:۰۲ ۱۵ دی ۱۳۹۳
افسوس که شهر اهر شهرداری را از دست داد که بعد از چند وقت سر و سامانی به شهرمان داده بود.شوراهای محترم که به عزل شهردار رای داده اید یادتان باشد با این کار محبوبیت خودتان را در اهر از دست دادید.مردم اهر شاهد این خیانت شما هستند.منتظر روزی هستم که چهار سال تمام شود تا جوابتان را این مردم بدهند.