ساری؛

فعالیت 5 گروه اکتشافی در معادن سوادکوه

5 گروه اکتشافی معادن سوادکوه مشغول فعالیت هستند.

نماینده سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی درگفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با بیان اینکه زغال‌سنگ ارزان‌تر‌ین سوخت برای تولید فولاد است،گفت: پنج گروه اکتشافی معادن سوادکوه مشغول فعالیت هستند و فروش کنسانتره و فروش فرآوری آن مورد برنامه‌ریزی قرار خواهد گرفت.

حسینی با  اشاره به حاشیه‌های 20 سال اخیر زغال‌سنگ البرز مرکزی و داشتن رتبه دومین قطب زغال کشور، افزود: البرز مرکزی در دوران بحرانی قرار داشت که زغال آن خریداری نمی‌شد و اعضای کمیسیون صنایع مجلس نخستین بازدید کاری خود را در زغال‌سنگ البرز مرکزی تعیین کرده بودند که شاهد دپوی 50 هزار تن زغال در آن بودیم.

وی با اشاره به چشم‌انداز توسعه کشور و لزوم تولید 50 میلیون تن فولاد در کشور تصریح کرد: در حال حاضر حدود 14 میلیون تن فولاد در کشور تولید می‌شود و با اجرایی شدن 10 طرح فولاد در کشور شاهد تولید حدود 14 میلیون تن تولید فولاد جدید خواهیم بود.

نماینده سوادکوه،سوادکوه‌شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار‌ فعالیت‌های عمومی کارخانه کک‌سازی سوادکوه انجام شده است،گفت: راه‌اندازی معادن کرد‌آباد یک و دو و سرعت ساخت کارخانه کک‌سازی با این حجم و سرعت بالا کم نظیر است.

وی از آغاز توزیع مطالبات کارگران و بازنشستگان نساجی خبر داد و با اشاره به اختصاص 15 میلیارد تومان به آن، گفت: مجموعه بحران 20 سال اخیر نساجی و بدهکاری اجتماعی به کارگران و بازنشستگان نساجی به اتمام رسیده است و سرمایه‌گذار فرصت مناسب برای اجرای طرح‌های توسعه را دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.