از روز سه شنبه آغاز می‌شود

فروش بليت قطارهای مسافری رجا برای ماه بهمن و اسفند

فروش بليت قطارهای مسافری داخلی شرکت حمل و نقل ريلی رجاء برای دوره اول بهمن تا 24 اسفند، از ساعت 6 صبح سه‌شنبه 16 دی در سامانه‌های اينترنتی و «هم‌قطار» رجاء آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومي رجاء با اعلام اين خبر افزود : متقاضيان سفر با قطار، با کد کاربري مي‌توانند خريد خود را از طريق سايت فروش اينترنتي رجاء به نشاني http://ticket.raja.ir و سامانه «‌هم‌قطار» (فروش موبايلي بليت قطار) انجام دهند.

علاقه‌مندان به خريد از طريق سامانه «هم‌قطار»، مي‌توانند براي دريافت نرم‌افزار خريد به سايت رجاء مراجعه کنند يا از طريق USSD ، اپراتورهاي همراه اول با وارد کردن کد #797*720* و اپراتورهاي رايتل و ايرانسل با وارد کردن کد #797* اقدام کنند.

در فروش اينترنتي بليت قطار و سامانه«هم‌قطار»، علاوه بر اينکه امکان پرداخت از طريق همه کارت‌هاي عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم امکان پذير است، شرايط لازم نيز براي گرفتن چاپ در همان لحظه و هر مکان وجود دارد و به مراجعه به دفاتر فروش بليت قطار قبل يا بعد از آن نيازي نيست.

همچنين فروش بليت قطارهاي مسافري از طريق نمايندگي‌هاي مجاز فروش براي اين دوره زماني، از ساعت 8:30 صبح سه‌شنبه 16 دي آغاز مي‌شود. عمليات فروش بليت قطارهاي بين‌المللي (ترکيه) نيز از ساعت 12 ظهر همين روز در نمايندگي‌هاي مجاز فروش سراسر کشور انجام مي‌شود.

شرکت رجاء از هم‌وطنان گرامي درخواست کرده است : بعد از دريافت بليت ،
نوشته هاي آن را با درخواست ارائه شده مطابقت دهند و در صورت مشاهده هرگونه مغايرت، سريعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند و از اصلاح آن اطمينان حاصل کنند.

بليت‌هاي غيرهمنام يا مخدوش از درجه اعتبار ساقط است و دارندگان اين‌گونه بليت‌ها، مسافر بدون بليت تلقي مي‌شوند و از سوار شدن آنها به قطار جلوگيري خواهد شد.

هموطنان گرامي براي اطلاعات بيشتر درباره سفر با قطارهاي رجاء اعم از نشاني دفاتر فروش، قيمت بليت، موجودي بليت و ... مي‌توانند به صورت شبانه‌روزي با تلفن‌هاي 1539 ( از تهران ) و 55651415-021 ( از شهرستان‌ها ) تماس بگيرند  يا به سايت اينترنتي اين شرکت به نشاني  www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پيامک 3000139 شرکت رجاء نيز آماده دريافت نظرها، انتقادها و پيشنهادهاي متقاضيان خريد بليت و سفر با قطارهاي اين شرکت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار