فردا؛ گشایش نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در تهران

نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا که اولین نمایشگاه اختصاصی کشورهای اروپائی در ایران محسوب می شود، فردا با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران، معاون وزارت خارجه ایتالیا. دو نفر از نمایندگان مجلس ایتالیا، سفیر ایتالیا و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آغاز بکار می کند .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا؛ در این نمایشگاه ؛شرکت های مختلف ایتالیائی، نوین ترین و جدیدترین توانمندی های خود در حوزه های مختلف ساختمانی، معماری داخلی، معماری شهرسازی، نماهای ساختمانی، شهرسازی و طراحی و مشاوره داکوراسیون داخلی را ارائه خواهند کرد .

 در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا ، همچنین انواع  تولیدات و طرح های مرتبط به معماری شهری ، معماری داخلی ساختمان ها و مجمتع های اداری، تجاری و مسکونی ، دکوراسیون داخلی ، تجهیزات دکوراسیون ها ، انواع  پوشش های تزئینی،دیوار پوشی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، انواع کالاها و تجهیزات داخلی همچون مبلمان خانگی، اداری ، ورزشی و تفریحی، انواع صندلی ها و تجهیزات تزئینی داخلی و دیگر محصولات و طرح ها ارائه و به معرض نمایش گذاشته می شود .

در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران، بیش از 50 شرکت ایتالیائی ؛آخرین دستاوردها ، طرح ها ، توانمندی ها، محصولات و تولیدات خودشان را در فضائی بالغ بر هزار و دویست  متر مربع و در سالن 27 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، عرضه می کنند.

این برای نخستین بار است که یک کشور اروپائی در جمهوری اسلام ایران نمایشگاه اختصاصی برپا می کند که این موضوع نشانگر جایگاه ویژه کشورمان در مناسبات تجاری و اقتصادی این دسته از کشورهاست که منتظر رفع تحریم ها برای حضور جدی در ایران هستند.

پیش بینی می شود در این نمایشگاهها ده ها قرارداد تجاری به ارزش بیش 500 هزار یورو ، بین  شرکت های ایتالیائی و ایرانی منعقد شود  .

نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران ، از فردا تا 18 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان خواهد بود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.