خدمتی جدید از آپارات؛

آپارات تی وی راه اندازی شد

بعد از موفقیت و استقبال چشمگیر کاربران از وب سایت آپارات به عنوان بزرگ‌ترین و سریعترین سرویس اشتراک ویدیوی کشور، شرکت صبا ایده بر آن شد تا با ارائه خدمات نوینی به نام Aparat.tv را برای کاربران فراهم آورد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ پس از موفقیت و استقبال چشمگیر کاربران فارسی زبان از خدمات وب سایت Aparat.com به عنوان بزرگ ترین و سریع ترین سرویس اشتراک ویدیوی کشور، شرکت صبا ایده بر آن شد تا با ارائه خدمات نوینی به نام Aparat.tv امکان مشاهده آنلاین فیلم های سینمایی ایران و جهان را برای کاربران فراهم آورد. شما به راحتی می توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را بر روی آپارات تی وی با استفاده از اینترنت تلفن همراه، رایانه شخصی، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند مشاهده کنید.



نکته مهم در ارائه این خدمت آن است که آپارات تی وی کیفیت پخش فیلم را باتوجه به سرعت اینترنت شما بصورت هوشمند تنظیم می‌کند. با توجه به نیاز این خدمت در کشور، طیف گسترده‌ای از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان بر بستر آپارات تی وی موجود بوده و این مخزن در حال گسترش می‌باشد.

شرکت صبا ایده در حال افزایش محتوای این سرویس بوده و قصد دارد علاوه بر فیلم‌های سینمایی، به زودی سریال‌های تلویزیونی، پویا نمایی، برنامه‌های شبکه خانگی، برنامه‌های مناسبتی و ... را نیز به خدمات خود اضافه کند. آپارات تی وی، طرف قرار داد موسسه رسانه‌های تصویر دارنده مجوز به شماره 15/90/158065 می‌باشد. گفتنی است سایت در مرحله‌ی راه اندازی آزمایشی قرار دارد و منتظر نظرات و پیشنهادهای شما کاربران عزیز است. دوره آزمایشی با ۱۰۰۰ ویدیو از ۴۰۰۰ ویدیو بوده و فیلم‌ها در دوره آزمایشی رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Hafez
۰۰:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
متقابلاازگزدانندگان Aparat.comصمیمانه تشکرمیکنم.
درین سایت ازفیلمهای آن استفاده کردم.
کارزیبایی راانجام داده اند.خیلی جالب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۴ دی ۱۳۹۳
آفرین خیلی عالیه