نگاهداری در هفتمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نو‌آوری :

رشد 100 درصدی کشورهای شرکت کننده در جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از رشد دو برابری هفتمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری و کنفرانس علمی مدیریت شهری (جایزه جهانی تهران ) نسبت به سالهای گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بابک نگاهداری در افتتاحیه هفتمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های  پژوهش و نو‌آوری و کنفرانس علمی مدیریت شهری که صبح امروز برگزار شد درجمع خبرنگاران اظهارکرد: این جشنواره نسبت به سالهای گذشته تفاوت چشمگیری داشته است که یک نگاه علمی و پژوهشی را به همراه دارد و می‌تواند چشم‌انداز بسیار مناسبی را در پی داشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: این جشنواره در خصوص 7 پنل تخصصی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است که علاوه بر سازمان‌های شهرداری تهران شاهد حضور کلان‌شهرهای کشور در این جشنواره هستیم.

نگاهداری عنوان کرد: سازمان‌ها و مراکز تحقیقاتی وابسته به دستگاه های دولتی که در حوزه شهری فعالیت‌ می‌کنند در این نمایشگاه غرفه دارند که نشان از فعالیت چشمگیر مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی نسبت به سالهای گذشته است.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با بیان اینکه 3 هزار و 608 اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال شده است، افزود: همچنین 36 کشور آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند که نسبت به سال گذشته رشد 100 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اضافه شدن یک محور نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: طراحی تحقیقاتی و مقالات، تالیف کتاب، مقالات علمی و پروپوزال پژوهشی برتر در این نمایشگاه انتخاب می‌شوند که در همین راستا این اتفاق امسال برای نخستین بار رخ می‌دهد، همچنین در این زمینه 121 پروپوزال به دبیرخانه جشنواره معرفی و ارسال شدند.

وی با تاکید بر اینکه 30تن در 5 قالب شهر  ایرانی اسلامی سبک زندگی، حمل و نقل،زیر ساخت، ترافیک شرکت کرده‌اند، اضافه کرد: سه نفر جایزه بین‌المللی را دریافت می‌کنند و سازمان بین‌المللی مانند مترو پلیس هم در این جشنواره شرکت داشته است.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار