باباصفری:

نمی‌خواهیم در جام جهانی زنگ تفریح باشیم/سه دیدار با تیم ملی ایتالیا خواهیم داشت

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: 2 تن از بازیکنان دیگرمان در اردو ایتالیا به ما ملحق شدند 3 دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا خواهیم داشت.

محسن باباصفری دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: من از اردوی دوم که در تهران برگزار شد به تیم ملی ملحق شدم. چون پست من دروازه‌بانی است از لحاظ هماهنگی با تیم مشکلی ندارم. کنسل شدن اردوی اسلوونی شرایط را خیلی سخت‌تر کرد می‌توانستیم با چند بازی تدارکاتی در تورنمنت اسلوونی زودتر به آمادگی برسیم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال در ادامه در رابطه با اردوی کشور ایتالیا افزود: در بدو ورودمان در فرودگاه داوینسی شهر رم استقبال گرمی از ما شد. احمد حاج حسینی مسئول فرهنگی سفارت ایران در ایتالیا به همراه جیام پیروماسی رئیس هندبال ساحلی فدراسیون جهانی و چند تن از مسئولین فدراسیون هندبال ایتالیا به همراه تعدادی از هموطنان عزیزمان در این استقبال حضور داشتند. در حال حاضر در شهر چایتی و در هتل ایاکن مستقر هستیم این هفته 3 بازی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و جمعه با تیم ملی ایتالیا داریم یک بازی هم با یک تیم باشگاهی ایتالیا هفته آینده خواهیم داشت.

باباصفری در ادامه تصریح کرد: علیرضا موسوی هم بازی من در تیم تاتابانیا مجارستان و سعید پورقاسمی بازیکن تیم مزدا گوش مجارستان در کشور ایتالیا به اردو ما ملحق شدند. در این اردو دو نوبت تمرین خواهیم داشت که یک نوبت از ساعت 10 تا 12 خواهد بود تمرین دیگرمان هم عصر برگزار می‌شود.

لژیونر هندبال کشورمان اظهار داشت: لیگ مجارستان در حال حاضر تعطیل شده و بعد از مسابقات جام جهانی مجددا شروع خواهد شد. بعد از پایان جام جهانی بلافاصله من و لژیونرهای دیگر تیم ملی که در لیگ مجارستان شاغل هستند باید به این کشور برگردیم تا در ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی مجارستان تیم‌هایمان را همراهی کنیم.

وی در پایان گفت: در بازی‌های جام جهانی شرایط سختی را پیش رو داریم. در گروه سختی قرار گرفتیم اما صعود از این گروه غیر ممکن نیست انگیزه همه بازیکنان خیلی خوب است ما با 2 پیروزی می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم چون از هر گروه 6 تیمی، 4 تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند. نمی‌خواهیم در این مسابقات زنگ تفریح باشیم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار