معاون خدمات شهری شهرداری تهران مطرح کرد:

همه فعالیت های معاونت خدمات شهری دارای پیوست مطالعاتی است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر ضرورت پیوست مطالعاتی قوی برای هرگونه فعالیت در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،مجتبی عبداللهی،معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر ارتباط بسیار خوب و قابل توجهی با مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در خصوص پروژه‌های مطالعاتی داریم، گفت: با همکاری مرکز مطالعات سرعت و خروجی فعالیت‌ها ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مطالعاتی را به مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران ارجاع می‌دهیم، بیان کرد: مقرر شده است تمام طرح‌ها پیوست مطالعاتی دقیق داشته باشند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه معاونت خدمات شهری توانسته ارتباط خوب و تاثیرگذاری را با مرکز مطالعات برقرار کند، تصریح کرد: معتقدم در معاونت خدمات شهری تمامی فعالیت‌ها از ابتدا دارای مطالعات کارشناسی باشد.

عبداللهی در خصوص اینکه بیشتر فعالیت‌ها در این حوزه اجرایی است، گفت: این فعالیت ها بازتاب سریع و وسیعی داشته و باید مطالعات آن از ابتدا انجام شود. به طوری که برای فعالیت‌های سازمان‌هایی همانند سازمان پارک‌ها، مدیریت پسماند و زیباسازی نیز باید از ابتدا مطالعات دقیق پژوهشی انجام شده باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه در خصوص «هفتمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری مدیریت شهری» (جایزه تهران) که به همت مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی پایتخت برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره می‌تواند در ایجاد انگیزه و تلاش حوزه‌های مختلف در کارهای پژوهشی، تحقیقاتی و مطالعاتی اثرگذاری بالایی داشته باشد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه معاونت خدمات شهری نیز بسیار مصر است تا با دست‌پر در این جشنواره حضور پیدا کند، گفت: معتقدم فعالیت‌هایی که در طول شش دوره این جشنواره انجام شده تحسین برانگیز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فعالیت ، پیوست ، مطالعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار