با افزایش ٢٠ میلیون مترمکعب

١٠٥ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاههای کشور تحویل شد

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: در ٢٤ ساعت گذشته بیش از ١٠٥ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاههای کشور تحویل داده شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه هفته گذشته، ٢٠ میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: در ٢٤ ساعت گذشته، ٥٧١ میلیون مترمکعب گاز به بخشهای خانگی، تجاری، نیروگاهی، صنایع عمده و غیر عمده کشور تحویل شده است.
 
تحویل ٧٨ میلیون مترمکعب گاز به صنایع عمده کشور
 
مجید بوجارزاده افزود: در بازه زمانی یاد شده، ١٠٥ میلیون مترمکعب گاز به بخش نیروگاهی و ٧٨ میلیون مترمکعب نیز به صنایع عمده کشور تحویل شد.
 
وی با بیان این که در ٢٤ ساعت گذشته، ٣٨٨ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی مصرف شده است، خاطرنشان کرد: مشترکان بخش خانگی با صرفه جویی در مصرف گاز می توانند این شرکت را در بهبود خدمات به همه بخشهای مصرف یاری کنند.
 
به گفته وی، با کم کردن یک درجه دمای خانه حدود ٦ درصد در مصرف گاز صرفه جویی می شود.
 
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: با نصب دماسنج و تنظیم دمای رفاه بین ٢٢-٢١ درجه سانتیگراد، خاموش کردن بخاری و بستن شیر رادیاتور اتاقهایی که از آن استفاده نمی شود، خاموش کردن وسایل گرمایشی هنگام خروج از منزل، نصب پرده در مقابل پنجره ها، اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها و... می توان در مصرف گاز صرفه جویی کرد.
 
بوجارزاده یادآور شد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، از امروز، سامانه بارشی جدیدی از غرب کشور وارد و شمال و مرکز کشور را در بر می گیرد.
 
به گفته وی، با ورود این سامانه بارشی جدید، مصرف گاز بخش خانگی از امروز به ٤٠٠ میلیون مترمکعب و تا پایان هفته نیز به ٤٥٠ میلیون مترمکعب می رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار