رقابتهای کشتی پهلوانی کشور در مشهد

پرویز هادی به عنوان پهلوانی کشور دست یافت

رقابت‌های کشتی پهلوانی کشور امشب در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران    رقابت‌های رده بندی و فینال مسابقات در وزن به اضافه 90 کیلوگرم برای تعیین پهلوان کشور یادواره زنده یاد علی رضا سلیمانی برگزار شد.
 
در دیدار رده بندی این رقابتها، احمد میرزاپور از خراسان رضوی و امیر محمدی از خراسان شمالی به مصاف هم رفتند که در پایان میرزاپور با نتیجه 6 بر 2 به برتری دست یافت و جایگاه سوم را کسب کرد.
 
در مسابقه نهایی نیز پرویز هادی از آذربایجان شرقی مقابل جابر صادق زاده از مازندران قرار گرفت و در پایان با نتیجه 8 بر 2 حریف خود را شکست داد و صاحب بازوبند کشور در سال 93 شد.

مراسم توزیع مدال و جوایز این مسابقات نیز با حضور اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد، رشیدیان استاندار خراسان رضوی، نصراله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شعبانی بهار معاون  ورزش همگانی وزیر ورزش و محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های باستانی و زورخانه ای برگزار شد.

در این مسابقات علی دهقان از آذربایجان شرقی بعنوان مربی نمونه و فریدون عابدین نژاد از البرز بعنوان داور نمونه انتخاب شدند.

برچسب ها: پهلوان ، برتر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار