اعتراض کمیته به مدیریت استقلال

پس تست پزشکی و فنی جدیدها چه شد؟!

کمیته نقل و انتقالات استقلال برای بررسی شرایط بازیکنان جدید تیم تشکیل شد اما این اعضا به مدیریت استقلال اعتراض دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از تشکیل این کمیته مقرر گردید که اعضا به تمام مسائل مربوط به جذب بازیکنان جدید این تیم ورود کنند و کلیه مسائل و شرایط را در خصوص نفرات تیم در نظر بگیرند اما این اتفاق با مشکلاتی همراه شده است که با اعتراض شدید این اعضا مواجه و روبرو شده است تا آنها در این خصوص با مدیریت به مشکل بربخورند.

گفتنی است در این خصوص اعلام شده بود که تمامی اعضای جدید که جذب استقلال می شوند اعم از جوان و سن دار باید در تستهای فنی و پزشکی شرکت کنند و پس از آن با استقلال قرارداد امضا کنند اما این اتفاق برای بازیکنان جدید این تیم رخ نداده است و اعضا بدون تست قرارداد امضا کردند و این موضوع مشکل ساز شده است.

شایان ذکر است اعضای کمیته که وظیفه شان دخالت و بررسی این امور است به این موضوع اعتراض کردند و خواستار این شدند که مدیریت اقدامات لازم را انجام دهد.

این در حالی است که استقلال سه هفته پیش سلیمان فلاح را جذب کرد و به تازگی نیز هلمکه خارجی و عنایتی و طالبلو و نوری را بدون تست جذب کرده است و کمیته نیز در این خصوص کاری از پیش نبردند زیرا قبل از تستها قرارداد کلیه بازیکنان به ثبت رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار