«سینما اکران» به استقبال سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر می‌رود

تهیه کننده برنامه «سینما اکران» از اضافه شدن بخش آیتم «سینما جشنواره» در این برنامه خبرداد و گفت: این بخش به معرفی فیلم های راه یافته به سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، فرشید نوابی سردبیر و تهیه کننده برنامه " سینما اکران " گفت: "احتمال باران اسیدی" فیلم سینمایی راه یافته  از بخش نگاه نو به جشنواره فجر اولین اثری است که در برنامه سینما اکران معرفی می‌شود. 

نوابی ادامه داد: برنامه سینما اکران، این هفته 11 دیماه به معرفی فیلم سینمایی "ملبورن" با حضور کارگردان (نیما جاویدی) و تهیه کننده (جواد نوروزبیگی) می پردازد و بخشی های از پشت صحنه این فیلم برای مخاطبان نمایش داده می‌شود. 

سردبیر و تهیه کننده برنامه "سینما اکران" با اشاره به یک سالگی این برنامه گفت: بررسی عملکرد این برنامه نیز با حضور خودم بخشی از برنامه این هفته است که در آستانه یک سالگی برنامه به مخاطبان ارائه می‌شود. 

برنامه زنده "سینما اکران" کاری از گروه فرهنگی – اجتماعی شبکه تهران پنج شنبه شب ها ساعت22:10  با رویکرد معرفی فیلم های روز اکران شده سینما همراه با اخبار تولیدات سینما با بخش های مختلف و متنوعی روی آنتن می رود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.