جمشیدی: درخواست جذب حامی مالی کرده‌ام

مربی تیم ملی کایاک ملی جوانان گفت: از فدراسیون برای تیم جوانان کایاک درخواست جذب حامی مالی و تبلیغات بیشتر کرده‌ام.

علی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: روال عادی اردوهای تدارکاتی را طی می‌کنیم سه هفته در اردوی متمرکز هستیم و یک هفته برای ورزشکاران استراحت در نظر گرفته‌ایم که البته در منزل هم به آنها تمرینات خاصی را می‌دهم که انجام دهند.

وی افزود: برای تیم کایاک جوانان در حال حاضر برنامه‌ای نداریم ولی برای قهرمانی جهان و آسیا اگر شرایط خوب باشد شرکت خواهیم کرد.
جمشیدی در ادامه یادآور شد: مسابقات کشوری‌مان انجام شده ولی در اسفند ماه انتخابی تیم ملی را خواهیم داشت.

جمشیدی در ادامه تاکید داشت: من از فدراسیون درخواست راه اندازی تبلیغات بیشتر دراین زمینه  و جذب حامی مالی کرده‌ام.

وی در ادامه اظهار داشت: البته در تیم جوانان به دنبال حامی مالی هستیم که در هزینه‌ها کمک ما باشد و امیدوارم که فدراسیون حامی مالی به ما بدهد که بتوانیم برای انجام اردوهای تدارکاتی و مسابقات با دستی بازتر عمل کنیم.

جمشیدی در ادامه یادآور شد: وضعیت تیم‌ها خوب است و مسابقات لیگ کشوری به زودی برگزار می‌شود همچنین مسابقات قهرمانی آسیا 2015 در اندونزی را داریم که از اهمیت به سزایی برخوردار است و می‌تواند نقش مهمی را در کسب سهمیه المپیک 2016 ریو ایفا کند البته در این بین حامی مالی نقش خوبی می‌تواند ایفا کند زیرا تیم احتیاج به کمک دارد و مسابقات قهرمانی آسیا در حدفاصل 12تا20 اسفند ماه در اندونزی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اردوی تدارکاتی برون مرزی برای جوانان گفت: فعلا اردوی برون مرزی اصلا برای جوانان این رشته نخواهیم داشت و تیم بزرگسالان سهمیه المپیکی هم که فعلا در دزفول متمرکز هستند و تا یک هفته دیگر از اردوی دزفول باز می‌گردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جمشیدی ، کایاک ، حامی مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.