دو بازیکن قدیمی روی دست جدیدها؛

عنایتی و طالبلو با استقلال سفید امضا کردند!

مسوولان تیم استقلال با شرایطی خاص با بازیکنان مورد نظر خود توافق کرده و اوضاع را مورد بررسی قرار دادند اما وضعیت دو بازیکن تیم متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بازیکنان تیم استقلال قراردادهای خود را امضا کردند اما این در حالی است که دو بازیکن جدید این تیم که از قدیمی های استقلال هستند اعضای مسوول استقلال را با اوضاع متفاوتی روبرو کردند زیرا این نفرات به نوع خاصی با استقلالیها قرارداد امضا کردند.

گفتنی است مسوولان تیم که همواره برای مبلغ قرارداد با آبی ها دچار مشکل هستند برای این فصل نقل و انتقالات مشکل خاصی نداشتند و دو بازیکن قدیمی این تیم که این بار توانستند به استقلال بازگردند مسوولان را با اوضاع خاصی مواجه کردند.

شنیده می شود که عنایتی و طالبلو با اقدام جالبی که انجام دادند شرایط را برای خود و تیم استقلال تغییر دادند زیرا این اعضا با امضا قراردادی سفید اوضاع را برای خودشان تغییر داده و مسوولان را به تعجب واداشتند زیرا آنها از بازیکنان تیم چنین توقعی را نداشتند اما طالبلو و عنایتی بر سر مسائل مالی هیچ گونه اعتراض و مشکلی نداشتند و خیلی سریع با مسوولان تیم به توافق رسیدند.

شایان ذکر است مسوولان تیم استقلال اعلام کردند این شرایط برای آنها کاملا عجیب بوده و این اعضا توقع چنین برخوردی را نداشتند زیرا همواره با بازیکناه تازه وارد برای مبلغ قرارداد چانه زدند و این اقدام دو بازیکن قدیمی تیم برایشان عجیب بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار