پایان هولناک یک "قرار ملاقات"/ زنی با پیکری خون‌آلود در آخرین نفس‌هایش اسم جنایتکار را فاش کرد + تصاویر

زن جوان بعد از تجاوز به او و ضربه محکم پیچ گوشتی به گردنش، کشان کشان خود را به جاده رساند. او به اندازه کافی زنده ماند تا نام متجاوز و قاتل خود را افشا کند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، "الیزا دراکن" 30ساله  از آشنایی خود با مرد 29ساله به نام "آلین  کریستا" را که در فیسبوک اتفاق افتاده بود، با کسی در میان نگذاشت.
 
این مرد شیطان صفت بعد از دستگیری‌اش دائما ادعا می‌کرد که یک بشر دوست است و کار او کمک به کودکان یتیم و بی خانمان است. اما در واقعیت آن مرد یک کارگر ساختمان بود که تنها یک ماه از ازدواجش با زنی به نام "النا کریستا" می‌گذشت.
 
آن دو بعد از چت کردن با یکدیگر در فضای اینترنت یک قرار ملاقات به منظور صرف غذا و دیدار حضوری با یکدیگر گذاشتند، به دنبال این قرار ملاقات، "کریستا" اصرار می‌کند که به دنبال خانم الیزا می آید تا با یکدیگر به رستوران بروند.

اما چندی بعد ماجرا کاملا عوض شد و "کریستا" زن جوان را به یک زمین متروکه در حومه آلکساندرا که در جنوب کشور رومانی است، برد. جای مخوفی که "کریستا" زن  جوان را مورد تجاوز و ضرب و شتم قرار داده بود.



در طول حمله گفته می‌شود که کریستا، خانم الیزا را بعد از تجاوز وحشتناک به او، خفه کرده است و سپس زن جوان با ضربه محکم یک پیچ گوشیتی در گردنش، جان خود را از دست داد.
 
"کریستا" بعد از اقدام شرورانه خود صفحه‌اش را در شبکه فیسبوک قفل کرد تا هر ردپایی از آشنایی جدیدش با مقتول، "الیزا دراکن" از بین برود.
 
این مردم 29ساله به قتل و تجاوز و رها کردن زن جوان در زمین متروک و ختم شدن او به مرگ، متهم شد.
 
"خانم الیزا" با وجود صدمات وحشتانکش،  اما به سختی خود را کشان کشان به جاده می‌رساند و سپس به وسیله هلی کوپتر امداد به بیمارستان منتقل می‌شود.

پزشک جراح زن، بسیار مبارزه کرد تا او را از مرگ نجات دهد، اما در کمال ناراحتی او به دلیل شدت جراحاتش به کما رفت و سپس مرد.
 
با وجود این زن جوان قبل از مرگش توانست خلاصه‌ای کوتاه از اتفاقی که برایش افتاده است را به پلیس بگوید و از فردی به نام "کریستا" به عنوان قاتلش نام ببرد.
 
وقتی که پلیس به خانه قاتل (کریستا) می‌رود، مرد متهم وسط یک مهمانی با دوستانش در حال جشن گرفتن روز عروسی‌اش بود!!

مرد متهم در آغاز هر گونه ارتباط و آشنایی با خانم "الیزا" را انکار کرد اما زمانی که به او گفته شد که آن زن تا زمانی که اسم او و جنایاتش را برای پلیس بازگو کرده است، زنده مانده، تمام دفاعیاتش نابود شد.



قضات دستور دادند که او باید به مدت یک ماه تا زمان تکمیل بازجویی‌ها و جلسات دادگاه برای حکم نهایی در بازداشتگاه پلیس باشد.
 
"رودیکا دراک" مادر الیزا، به خبرگزاری‌ها گفت: زمانی که خبر مرگ دخترم را شنیدم، ویران شدم. شما بگویید یک مادر چه کاری باید انجام دهد وقتی که دخترش با این وضعیت وحشتناک کشته می‌شود؟

چرا آن مرد  کثیف دخترم را کشت. او یک خانه و یک همسر داشت چرا زندگی دختر جوانم را این گونه خراب کرد.

زمانی که پزشکان بیان  کردند که هیچ شانسی برای زنده ماندن دختر جوان وجود ندارد، مادر او پذیرفت که اندام‌های حیاتی او را اهدا کند و از این طریق جان 3نفر دیگر را نجات بدهد.
 
بعد از این که خبر دستگیری‌ این مرد شرور،در خبرگزاری‌های محلی پخش شد، پلیس اظهار داشت قربانیان دیگری نیز وجود دارند.
 
یک قربانی زن به دنبال انتشار این خبر اظهار داشت:‌ آن مرد با مقداری لوازم ساختمانی به خانه‌ام آمد و زمانی که  متوجه شد من در خانه تنها هستم به سمت من  حمله‌ور شد و مرا مورد تجاوز و ضرب و شتم شدید قرار داد.
 
او در ادامه بیان کرد:‌‌ آن مرد شرور از خانه‌ام گریخت و مرا با یک جمجمه شکافته شده، دست و پایی که شکسته بود و اتاقی پر از خون رها کرد.

این واقعا لطف خداوند بود که من توانستم نجات پیدا کنم باور دارم که  او قصد داشت مرا بکشد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید." 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۳ دی ۱۳۹۳
عجب ادم کثیفیه!! به نظر من برای چنین ادمی یک بار اعدام کمه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۲ دی ۱۳۹۳
اینم ازفیس بوک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۲ دی ۱۳۹۳
واقعا خیلی خیلی اقدام وحشیانه ای بوده خیلی حادثه ی تلخیه,
والا واسه چنین افرادی اعدامم کمه!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۱۹ ۱۱ دی ۱۳۹۳
حالا برای این حبس میزنند در حالی اعدام هم کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۱ دی ۱۳۹۳
نتیجه اخلاقی، فیس بوک بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۱ دی ۱۳۹۳
واقعا هولناک بود
آخرین اخبار