مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

نخستین جشنواره ملی مبلمان شهری با عنوان دایره خلاق برگزار می شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از برگزاری نخستین جشنواره ملی مبلمان شهری با عنوان "دایره خلاق" و با موضوع "طراحی نشیمن خلاق شهری" خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران،جمال کامیاب  مدیرعامل این سازمان با تاکید بر اهمیت طراحی تخصصی، ساخت و نصب مبلمان شهری به عنوان یکی از عناصر پویایی زندگی شهری، گفت:  جشنواره ملی "دایره خلاق" به منظور گردآوری و معرفی توانمندی ها و توسعه ایده های خلاقانه طراحان، هنرمندان و متخصصان ایرانی در حوزه طراحی مبلمان شهری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهر تهران، برای جذب بهترین و خلاقانه ترین ایده ها و طرح ها این جشنواره را در سطح ملی برگزار می کند، افزود: نخستین جشنواره ملی مبلمان شهری به موضوع «طراحی نشیمن شهری» که از پایه ای ترین و پرکاربردترین عناصر مبلمان شهری است، اختصاص یافته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و ترغیب طراحان برای طراحی، توسعه و ساخت طرح های خلاقانه، نوآورانه و اصیل در حوزه نشیمن شهری و بکارگیری ایده های خلاقانه در فرایندهای زیباسازی شهری دانست و گفت:  برگزاری مسابقه سراسری طراحی نشیمن خلاق شهری به عنوان بخش اصلی و  برگزاری نمایشگاه نشیمن های خلاق شهری و چاپ و نشر کتاب نشیمن های خلاق شهری به عنوان بخش های جنبی این جشنواره در نظر گرفته شده اند.

گفتنی است، دبیرخانه این جشنواره با انتشار فراخوان از طراحان، هنرمندان و متخصصان سراسر کشور برای حضور در جشنواره دعوت کرده است تا دهم دی ماه 93 آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علاقه مندان برای آگاهی از شرایط شرکت در این مسابقه می توانند به نشانی اینترنتی www.zibasazi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار