مدیر نگهداری و تعمیرات خشکی حفاری شمال :

ارائه چشم انداز فعالیت های تعمیراتی در پایگاه اهواز

مدیر نگهداری و تعمیرات خشکی حفاری شمال به ارائه چشم انداز فعالیت های تعمیراتی در پایگاه اهواز پرداخت و گفت: پایگاه پشتيباني اهواز نقشی کلیدی در و تحقق اهداف مدیريت نگهداری و تعمیرات خشکی حفاری شمال دارد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛سيروس طهماسبي زاده؛ مدیر نگهداری و تعمیرات خشکی حفاری شمال از تدوین برنامه ی کوتاه مدت، یک ساله و بلند مدت 5 ساله این مدیریت خبر داد و گفت: خودکفایی در انجام تعمیرات اساسی دستگاه های حفاری که شامل بازسازی و بهسازی دستگاه ها، ارائه خدمات تعمیراتی دستگاه های حفاری به سایر شرکت های حفاری خصوصی، ایجاد مرکز تعمیرات تخصصی در اهوازService Center  و ارائه خدمات در قالب تعمیرات و آموزش تخصصی از مهمترین اهداف و چشم انداز 5 ساله اين مدیریت است.
 
وي با تاکید بر اینکه پایگاه پشتيباني اهواز نقشی کلیدی و اساسی در عملیاتی کردن برنامه ها و تحقق اهداف ميان مدت و بلند مدت مديريت نگهداري و تعميرات خشكي حفاري شمال دارد، افزود: در طول یک سال اخیر کارهای ارزشمندی توسط مديريت نگهداری و تعمیرات خشکی شرکت حفاری شمال در پايگاه اهواز انجام شده است.
 
طهماسبی زاده با اشاره به کارهای انجام شده و در دست اجراء در كارگاه تعمیرات پایگاه پشتيباني اهواز عنوان كرد: تعمیر تجهيزات از قبيل ترمز برقی، تاپ درایو، ایرهوست، آچار هوا، تعمیرنيمه اساسی پمپ گل و تاپ اورهال موتور های کاتر پیلار از جمله کارهای صورت گرفته توسط واحد نگهداری و تعمیرات خشکی است.
 
مدیر نگهداری و تعمیرات خشکی حفاری شمال از بازسازی دکل 117  NDCدر سال گذشته خبر داد و تصرح كرد: بازسازی این دکل نمونه بارزی از توانمندی تعميرات به خصوص بخش تعمیرات است که برای اولین بار و بدون نیاز به استفاده و بهره مندی از پیمانکاران خارج از شرکت در طول مدت 2 ماه کار و تلاش بي وقفه انجام شد.
 
وی ادامه داد: در اين بازسازي تجهیزاتی همچون پمپ های گل، دراوکس، تاپ درایو، سیستم SCR به صورت کامل بازسازی شد و تعویض کابل های برق و میکسرها و نصب کمپرسورها جديد نيز صورت گرفت.
 
طهماسبي زاده اضافه كرد: اقدامات فوق ضمن داشتن صرفه اقتصادی، موجب بالارفتن اعتماد به نفس و افزایش روحیه خود باوری نیروهای زحمتکش تعمیرات شده است .
 
وي در خصوص برنامه يك سال آينده اين مدیریت اظهار كرد:  حفظ و تقویت وضع موجود و نگهداري بهينه تجهیزات ازجمله اهدافي است كه در برنامه اين امور قرار گرفته است.
 
مدیر نگهداری و تعمیرات خشکی حفاری شمال ابراز اميدواري كرد كه همچون گذشته بتوان برنامه 5 ساله مديريت نگهداری و تعمیرات را که شامل بازسازی کامل دستگاه حفاری و صدور خدمات تعمیراتی به سایر شرکت های مربوطه است را به بهترین شکل اجرایی كرد.
 
طهماسبي زاده ادامه داد: برنامه 5 ساله این واحد به طور ویژه و دقیق تدوین شده و پایگاه پشتیبانی اهواز به عنوان مرکز اصلی پياده سازي و برنامه هاي مدیریت نگهداری و تعمیرات خشکی معرفي شده است.
 
وي اعلام كرد: مجموعه مديريت نگهداری و تعمیرات خشکی حفاری شمال، شامل ستاد، نفرات شاغل در دستگاه های حفاری و نیروهای پایگاه اهواز است كه تلفیقی از افراد تحصیل کرده با مدارک لیسانس و فوق لیسانس رشته هاي برق، مکانیک وابزار دقيقاست كه همه از افراد مجرب و کارآزموده هستند.
 
مدیر نگهداری و تعمیرات خشکی حفاری شمال يادآور شد: آموزشگاه بين المللي اين شركت با همكاري و هماهنگي اين امور به جهت ارتقاء دانش فني و تخصصي نيروهاي تعميرات شركت، اقدام به برگزاری دوره آموزشي حين خدمت و دوره های تخصصی بدو استخدام از قبيل دوره  تخصصي برق در مرکز آموزش فنی اصفهان و همچنین دوره بلند مدت تخصصي مکانیک در مرکز آموزش فنون اهواز كرده است كه به طور قطع كاري بسيار ارزشمند و در آينده مثمره ثمر خواهد بود.
برچسب ها: مدیر ، حفاری ، شمال ، پایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار