عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران درباره عناوینی که در شورای شهر مطرح می‌شود گفت: لازم نیست دیگران را به علت مسائلی که نمی‌توان در آن انصاف را رعایت کرد محکوم دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اسماعیل دوستی عضو  کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص تجلیل از نخبگان و متنی که طلایی برای خواندن آن وقت شورا را گرفت اظهار داشت: این مطالب در دستور کار شورا نبوده است و هر مسئله‌ای که در شورا مطرح می‌شود نباید در جلسات بعدی از دستور  جلسه خارج شود همان طور که مسئله انجمن شورایاری‌ها بر خلاف آیین نامه  امروز در دستور کار نیست.
 
ی با اشاره به نطق مجتبی شاکری افزود:‌ قصد من از این بیان زیر سوال بردن نطق شاکری نیست اما چرا در مورد اتفاق سال 88انصاف را رعایت نمی‌کنیم در این مورد شخصی که بیشتر از همه ساکت ماند احمدی نژاد بود، در آن سال همه ملت زجر کشیدند و بهتر است شما با نام بردن هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از احمدی نژاد نیز در این قضیه نام ببریم.
 
دوستی در پایان ضمن امیدواری در نگه داشت انقلاب اسلامی از گزند بیان داشت: لازم نیست دیگران را اصلاح کنیم بلکه باید به عیوب خود بنگریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عیوب ، اصلاح ، شورا ، شهر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار