اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

حماسه ۹ دی حمایت قاطع و بی‌نظیر از نظام و رهبری/ اعلام انزجار همیشگی از فتنه و فتنه‌گران

رئیس دادگستری کل استان تهران گفت: بیداری و هوشیاری مردم و اعلام انزجار همیشگی از فتنه و گرامیداشت حماسه ۹ دی می‌تواند از وقوع فتنه‌های مشابه پیشگیری کند.

«غلامحسین اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن حماسه ۹ دی اظهار داشت: در حماسه ۹ دی تلاش فتنه‌گران با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم ناکام ماند و طوفانی که از این حماسه خلق شد، ظواهر فتنه را در جامعه در هم پیچید.
 
وی ادامه داد: حماسه ۹ دی آرامش را به کشور بازگرداند و این حرکت آگاهانه مردم همواره جای تقدیر و شکرگزاری دارد، چرا که با این عمل هم زمینه‌های وقوع فتنه و هم تحرکاتی که فتنه گران انجام می‌دادند، خنثی شد.
 
اسماعیلی افزود: حماسه ۹ دی باید برای همیشه در جامعه مورد توجه قرار بگیرد و هیچ‌گاه مردم ما نباید بیزاری از فتنه‌گران و سران فتنه و پاسداشت حماسه جاودانه ۹ دی را فراموش کنند.
 
رئیس دادگستری کل استان تهران تصریح کرد: بیداری و هوشیاری مردم و اعلام انزجار همیشگی از فتنه و گرامیداشت حماسه ۹ دی می‌تواند از وقوع فتنه‌های مشابه پیشگیری کند و بساط آن‌ها را در هم بپیچد.
 
اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی حمایت قاطع و بی‌نظیر از نظام و رهبری و بیعت با نظام و ولایت بود و این حماسه باید برای همیشه زنده بماند تا اثر بازدارندگی خود را در زمینه جلوگیری از فتنه‌های مشابه داشته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار