دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما:

صداوسیما برای کارهای شاخص دولت کم نگذاشته است / چقدر کارکرد دولت در روزنامه ایران دیده می‌شود؟!

شجاعی کیاسری عملکرد رسانه ملی را در پوشش خدمات دولت در موضوعاتی چون بهداشت و درمان و مذاکرات هسته‌ای مناسب اعلام کرد.

به گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران، «سیدرمضان شجاعی کیاسری» دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره اظهارات انتقادی اخیر رئیس جمهور از عملکرد سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه شاید مصداق خاصی مد نظر رییس جمهور بوده است، تصریح کرد:این سازمان در پوشش دهی به موضوع بهداشت و درمان و مذاکرات هسته‌ای که در پیشانی و جزء شاخص‌های دولت دکتر روحانی بوده، کم نگذاشته است.

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما درباره اظهارات اخیر رئیس جمهوری درباره نحوه انعکاس خدمات دولت در رسانه ملی گفت: آقای دکتر روحانی در اظهار نظر راجع به رسانه، باید بر اساس واقعیت‌های کارکرد رسانه و ماموریت و وظیفه رسانه توقع داشته باشند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه و تولیدکنندگان بر‌تر بخش کشاورزی ضمن تشریح اقدامات دولت در این بخش، به انتقاد از رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما پرداخت و این رسانه را متهم کرد که «حرکات بسیار خوب» و «کارهای بزرگ دولت» را منعکس نمی‌کند.

شجاعی کیاسری در واکنش به اظهارات رئیس جمهور افزود: اینکه گفته می‌شود کارکردهای دولت در رسانه دیده نمی‌شود باید بگوییم مگر روزنامه ایران متعلق به دولت نیست؟ چقدر کارکرد دولت در این روزنامه دیده می‌شود که در رسانه ملی دیده نمی‌شود؟!

دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تصریح کرد: شاید رئیس جمهور مصداق خاصی را در نظر داشته باشند و اینکه چه کارکرد مهم و موثری بوده که گفته نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار