«غلامحسين بلنديان» مهمان امروز برنامه «فیروزه»

«غلامحسين بلنديان» معاون اسبق وزیر کشور و عضو هیات علمی دانشگاه امروز به همراه همسر و سه فرزندش در برنامه فیروزه حضور می یابند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، در این برنامه سونیا پوریامین مجری فیروزه ضمن گفتگو با غلامحسین  بلندیان درباره داستان زندگی و ازدواج و ... با زهرا شعبانی، هدی بلندیان، حوریه بلندیان و محمدهادی بلندیان درباره روابط خانوادگی گفتگو خواهد کرد.

غلامحسين بلنديان متولد ١٣٣٥ دارای مدرک دكترا است. از نکات جالب درباره غلامحسین بلندیان این است که او به مدت 20 سال معاون وزیر کشور دولت های مختلف در جمهوری اسلامی بود. هدى بلنديان متولد١٣٦٠ و فوق ليسانس ارتباطات و داراى دو فرزند، محمد هادى بلنديان متولد١٣٦٤ و مهندس الكترونيك، حوريه بلنديان متولد١٣٧١ و دانشجوى ارشد مهندسى صنايع و زهرا شعبانى همسر غلامحسین بلندیان متولد ١٣٣٧ دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته الهيات است. در این برنامه همچنین فاطمه اكبريان عروس خانواده بلندیان که متولد ١٣٦٧ و دارای مدرک دكترا هست نیز حضور خواهد داشت.

فیروزه به تهیه کنندگی الهام حاتمی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که هر هفته سه شنبه ها حوالی ساعت 20 از این شبکه به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار