نقل قول‌های هفته/از فرگوسن تا خوزه مورینیو

سایت فیفا نیز این هفته به نقل و قول مشهور فوتبالی از قبیل فرگوسن و مورینیو و ... پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سایت فیفا هر هفته به نقل قول چهره‌های مشهور فوتبالی می‌پردازد که در ادامه به مهمترین آنها می‌پردازیم.

زلاتان ابراهیموویچ پس از آنکه به عنوان دومین چهره ورزشی سویس پس از بورگ انتخاب شد: او (بورگ) فرد بسیار خوبی است و مانند یک اسطوره‌ زندگی کرد. اینکه به عنوان نفر دوم رسیدم یعنی اینکه به رتبه آخر رسیده‌ام با تمام احترامی که قائل هستم بر این باور هستم که باید از رتبه اول تا پنجم من می‌شدم یعنی رتبه 1 تا 5 به زلاتان ابراهیموویچ اختصاص می‌یافت.

خوزه مورینیو در خصوص ماریو بالوتلی: من با بالوتلی زمانی که در اینترمیلان بودم مشکلات خنده‌دار و جالبی داشتم یک روز با او ساعت 2 بعد از ظهر در دفتر کارم قرار گذاشتم اما او نیامد زمانیکه با او تماس گرفتم و علت نیامدنش را جویا شدم برای دیدن مسابقات انتخابی فرمول یک رفته است چرا که بر این باور بود که این مسابقات فقط در سال یک بار اتفاق می‌افتد اما او می‌تواند هر روز من را ملاقات کند پس از آن من تا چند روز فقط می‌خندیدم.

سر آلکس فرگوسن و نشان دادن 15 دقیقه آخر بازی: من همیشه از ساعتم استفاده می‌کردم با وجود اینکه حتی از زمان بازی هم اطلاع نداشتم اغلب از حمایت 65 هزار تماشاگر بهره‌مند بودم انجام دادم و این کار را هم برای تاثیرگذاشتن بر روحیه حریف و داور انجام می‌دادم در صورتی که که اغلب هم نمی‌دانستم چقدر از زمان گذشته است مانند یک شرط‌بندی بود و اغلب اوقات جواب می‌داد به هر حال این هم جزیی از کار من بود اغلب اوقات این مسئله را برای خانواده‌ام تعریف می‌کردم و موجبات شادی آنها را فراهم می‌کردم.

تیری انری: من نمی دانم چرا توماس مولر حضور ندارد. مسی و رونالدو بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند چرا که کارهای می‌کنند که از عهده‌ بشر خارج است نویر لایق این است که در میان کاندیدها (توپ طلا) حضور داشته باشد. اما ما چرا نباید در خصوص توماس مولر فکر نکنیم. او می‌توانست باشد چرا که او هیچ وقت متوقف نمی‌شود در جام جهانی 2014 آلمان 13 و 14 گل به ثمر رساند او به همراه آلمان برنده جام جهانی شده است چرا او نباید در این جمع باشد.

جرمی منز: من باید بیشتر بخندم پدر و مادرم به ما این را می‌گویند اما این مسئله به غلط تغییر می‌شود چرا که مردم فکر می‌کنند من افسرده و غمگین هستم اما دلیلش این است که من خیلی خجالتی هستم و فکر می‌کنم این فوتبال واقعی است که شما قلابی باشید و علاقه‌تان را نشان می‌دهد من این را نمی‌خواهم چرا که این طور نیستم.

رحیم استرلینگ در خصوص تراشیدن سرش: من زیاد گل زنی نمی‌کردم و فکر کردم که باید یک تغییر انجام دهم پس از آن بلافاصله پس از آنکه موهایم را کوتاه کردم مریض شدم اما هم اکنون مدت‌هاست که در این حالت گیر کرده‌ام.

یورگن کلوپ: من در این جا برابر مدت طولانی مانند یک احمق باقی می‌مانم بهترین خبر این است که فوتبال سال 2014 امروز تمام می‌شود.

ژاوی: به نظر من کسانی که استحقاق دریافت توپ طلای سال 2014 را دارند اول مسی است پس از آن فیلیپ لام و سپس خاویار ماسکرانو است رونالدو نباید کوچکترین شانسی برای دریافت توپ طلای سال 2014 داشته باشد چرا که او اصولا کاری را در بزرگترین فوتبالی جهان یعنی جام جهانی انجام نداده است واین چه معنای را در خود دارا است این معنی را می‌دهد که او به هیچ وجه لایق حضور در این لیست نمی‌باشد.

رابرت کورن: من همیشه بوکس بازی می‌کردم شنا می‌کردم چرا که می‌دانستم چطور بوکس بازی کنم و به تمرینات شنا هم آَشنایی داشتم. اما هم اکنون نمی‌توانم به خوبی دوران قبل این کار را انجام دهم چرا که وقتی هر دو روز یک بار تمرین کنید شرایط و سطح شما را تغییر می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار