حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان:

شیوه عملی رهبر معظم انقلاب در سال 88 سبب جذب حداکثری شد

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: اقدام رهبر معظم انقلاب موجب شد وجه اعظم کسانی که در روزهای پس از انتخابات تصور می‌کردند تقلب روی داده است، متوجه واقعیت شوند و به دامن ملت بازگردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان در همایش "پتک جمهوریت بر سر اشرافیت"  که صبح امروز به مناسبت بزرگداشت حماسه ملت علیه فتنه در محل سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، با اشاره به اتفاقات سال ۸۸ اظهار داشت:  در روز ۱۶ آذر آیاتی از قرآن را در جمع مردم خواندم و مردم آن را منطبق با وضعیت فتنه گران دانستند، موسوی برای من پیام داد و اظهار داشت؛ توقع نداشتم حکم اعدام مرا صادر کنید و من گفتم؛ بنده فقط آیات قرآن را تلاوت کردم و خود مردم از این آیات این استنباط را داشتند.  

وی با بیان اینکه ماجرای جنگ ۸ ماهه علیه نظام با ویژگی‌های حزب الله و حزب شیطان در قرآن تطابق دارد، اظهار داشت: ویژگی‌های حزب شیطان در وقایع سال ۸۸ در ایام ۱۶ آذر، روز قدس و... به وضوح روشن بود و از سوی مقابل ویژگی‌های حزب الله با مشخصاتی که در قرآن بیان شده است و تطابق آن با ویژگی افرادی که حماسه ۹ دی را آفریدند، غیر قابل انکار است.

رحیمیان با بیان اینکه اگر اینها مسیر خود را از سلطنت طلبان جدا می‌کردند، مردم نیز حساب دیگری روی آنها باز می‌کردند، تصریح کرد: به منافقین سال ۶۰ دیگر نمی‌توان به طور مطلق لقب منافق داد، چون ماهیت آن‌ها بر همه روشن است، اما پس از آن منافقین جدید ظاهر شدند که ضمن دفاع از تشیع زمینه ساز براندازی نظام اسلامی را فراهم کردند، منافقینی که با شاخص‌های ارائه شده توسط قرآن به آسانی می‌توان آن‌ها را شناخت.

وی با تاکید بر اینکه شیوه عملی رهبر معظم انقلاب سبب جذب حداکثری شد، ادامه داد: اقدام رهبر معظم انقلاب موجب شد وجه اعظم کسانی که در روزهای اول پس از انتخابات تصور می‌کردند تقلب در این انتخابات روی داده است، متوجه واقعیت شوند و به دامن ملت بازگردند و روز ۹ دی تجلی حضور مردمی شد که بخشی از آنان کسانی بودند که در انتخابات به این آقایان رای داده بودند و در حقیقت با این حضور بیعت خود با نظام، رهبری و ولی فقیه زمان را تثبیت کردند.

تولیت مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: در وقایع ۸۸ دو جبهه موجود بودند، جبهه‌ای از متدینین که حق را متجلی می‌کردند و طرف مقابل جبهه‌ای که آشکارا در ماه رمضان روزه می‌خوردند و هنگام نماز خواندن زن و مرد با کفش کنار یکدیگر به اقامه نماز می‌پرداختند، پشتیبان این جبهه آمریکا، انگلیس و اسرائیل و هرچه نظام ضد دینی در جهان وجود داشتند بودند، آیا برای دفاع از چنین جبهه‌ای معقولیت دارد؟ ایا همنشینی شما با سلطنت طلب‌ها و ملی گرا‌ها و دشمنان اسلام قابل توجیه است؟

رحیمیان در پایان خاطرنشان کرد: امروز پیچ تاریخی است که به اعتقاد من لیلة القدر اسلام است و ما در اسلام روزگاری به حساسیت امروز نداشته‌ایم و از طرف مقابل جبهه حق نیز هیچگاه مثل امروز دارای چنین افسرانی نبود و امروز جنگ اصلی ما در عرصه بین المللی جنگ نرم است و جنگی که دشمن بر آن تمرکز کرده است، جنگی است که طرف مقابل آن شما رسانه‌ها هستید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار