در یک گفتگوی زنده تلویزیونی مطرح شد

انتقاد صریح از ورود نااهلان به دولت احمدی‌نژاد/ حلقه انحرافی فرصت ظهور و بروز پیدا نکرد + فیلم

"حشمت الله قنبری" در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: رئیس جمهور جدید بعداً خودش گرفتار فتنه‌ها شده بود، نا اهلان را راه داد و آنچه را که زحمت در دوره نهم کشیده شده بود با یک موج طغیانگر توطئه‌ای همراه بود اما مردم اجازه ظهور و بروز فرصت را به نااهلان ندادند.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، قنبری با اشاره به این که عده‌ای در انتخابات به رقبای دسته اول رای دادند،خاطر نشان کرد: آن‌ها متوجه شدند که مسلمات اسلام در خطر است به طوری که موضوع این و آن مطرح نبود ،بلکه اساس اسلام و ولایت دین را در خطر دیدند.

وی با بیان این که رئیس‌جمهور جدید بعداً خودش گرفتار فتنه‌ها شده بود، گفت: نا اهلان را راه داد و آنچه را که زحمت در دوره نهم کشیده شده بود با یک موج طغیانگر توطئه‌ای همراه بود اما مردم اجازه ظهور و بروز فرصت را به نااهلان ندادند.

قنبری ادامه داد که کسانی که به دیگران رای داده بودند و برای اسلامی در صحنه حاضر شدند میان خودشان و نظام  همچنین میان اسلام و مقدسات و خودشان به تعریف رسیدند.

وی با بیان این که اکنون وقت دفاع کردن از رای من نیست بلکه وقت دفاع از نظام است افزود: ولایت فی نفس است.

تشخیص درست داشتن در جبهه حق قاطبه ملت ایران است

استاد دانشگاه با اشاره به این که خواص به معنای فرزانگی،بینایی دل داشتن و تشخیص درست داشتن در جبهه حق قاطبه ملت ایران است، خاطر نشان کرد: این مسئله تعارف نیست بلکه حقیقت است.

قنبری با تاکید بر این که در هیچ دوره‌ای از تاریخ اسلام مردمی نظیر ملت ایران با چنین بینایی دقیق و ژرفی سابقه نداشته است، گفت: حلقه انحراف جریان فتنه است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار