فن خال: از تاتنهامی‌ها عقده‌ای ندارم

لوئیس فن خال سرمربی باشگاه منچستر یونایتد داشتن هر گونه مشکلی را با تاتنهامی‌ها تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در آستانه برگزاری رقابت‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره باشگاه منچستر یونایتد به مصاف باشگاه تاتنهام هات اسپرز می‌رود.

لوئیس فن خال هلندی که در روزگار پیش از این زمانی که اعلام کرد قصد خروج از تیم ملی هلند را پس از جام جهانی دارد یکی از گزینه‌های جایگزینی " تیم شروود" سرمربی موقت این تیم پس از اخراج آندره ویلاش بواش بود و مذاکراتی را هم با این باشگاه آغاز کرده است اعلام کرد هیچ مشکلی با این باشگاه ندارد و هم اکنون به کارش در یونایتد ادامه می‌دهد و هیچ مشکلی هم با تاتنهام ندارد.

وی در این خصوص گفت: من با باشگاه‌های زیادی کار کرده‌ام و نمی‌توانم آن را عوض کنم، هیچ تأثیری هم نمی‌توانم بگذارم، بنابر این نمی‌توانم بگویم با باشگاه یا کسی مشکل دارم.

این مسئله مانند تاریخ است. ما باید در خصوص اتفاقاتی که رخ می‌دهد صحبت کنیم. هم اکنون او " پوچتینو" است، سرمربی جدید باشگاه تاتنهام و من هم سرمربی باشگاه منچستر یونایتد هستم.

گفتنی است، باشگاه منچستر یونایتد هم اکنون در جایگاه سوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و 8 پیروزی پشت سر هم در رقابت‌های لیگ پریمیر در تعقیب تیمهای صدرنشین چلسی و منچستر سیتی قرار دارد مضاف بر اینکه در رقابت‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ جزیره باشگاه تاتنهام میزبان شیاطین سرخ در ورزشگاه وایت هارت لن است و شاگردان لوئیس فن خال در اندیشه برد نهم خود برابر این تیم هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فن خال ، منچستر ، تاتنهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار