طاهری در نطق میان دستور:

برخی ساده‌لوحانه رفع حصر خیانتکاران را زمزمه می‌کنند/ آقایان کاری نکنند که حکم محاربه با نظام برای سران فتنه صادر شود

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اخیرا برخی ساده‌لوحانه رفع حصر خیانتکاران را زمزمه می‌کنند و این در حالی است که این حکم آسان‌ترین مجازات را برای آنها در نظر گرفته است، بهتر است آقایان کاری نکنند که خواسته اکثریت قاطع مردم شریف ایران در حق سران فتنه یعنی حکم محاربه با نظام برای آنها صادر و به اشد مجازات برسند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در جلسه علنی امروز (یکشنبه 7 دی ماه) در نطق میان دستور خود ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و سالروز امامت ولی عصر (عج)، گفت: در آستانه روز نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق ملت با ولایت قرار داریم، روزی که مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور کم نظیر خود در صحنه بساط فتنه آمریکایی و صهیونیستی88 را جمع کرده و مشت محکمی بر دهان خائنان وطن فروش زدند.

وی افزود: فتنه‌ای که قلوب مردم شهیدپرور را جریحه‌دار کرد، فتنه ای که دشمنان را امیدوار کرد و قلوب مردم متدین و شهید پرور ایران سرافراز را جریحه‌دار کرد، فتنه‌ای که فتنه‌گران دشمنان را به تحریم‌های مختلف علیه مردم تشویق کردند و خسارت فراوانی را به  نظام و مردم وارد کردند.

طاهری گفت: عجیب اینجاست که برخی امروز تحریم‌ها را نتیجه مقاومت مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های زور‌گویان عالم معرفی می‌کنند و خیانت بزرگ فتنه‌گران را کاملا نادیده می‌گیرند. فتنه‌ای که یک کودتای تمام عیار علیه ماهیت اسلامی مردمی نظام ما بود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس اظهار داشت: اخیرا برخی ساده‌لوحانه و اگر نگوییم خائنانه، رفع حصر خیانتکاران را زمزمه می‌کنند و این در حالی است که این حکم آسان‌ترین مجازات را برای آنها در نظر گرفته است، بهتر است آقایان کاری نکنند که خواسته اکثریت قاطع مردم شریف ایران در حق سران فتنه یعنی حکم محاربه با نظام برای آنها صادر و به اشد مجازات برسند.

وی با اشاره پیاده روی زائران در روز اربعین حسینی، ادامه داد: پیاده روی زائران جهان اسلام در اربعین امسال بیش از گذشته وحدت جهان اسلام را حول محور اهل بیت را ثابت کرد، بنابراین به تمامی زائران و خادمان این زوار دست مریزاد می‌گوییم و لازم است از زحمات آقای قالیباف، شهردار ولایی تهران که به خوبی درکربلا برای خدمت به زوار درخشیدند، تشکر داشته باشم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی امروز را اقتصاد مقاومتی عنوان کردند، چرا دولت در این خصوص اقدام عملی مناسبی نداشته است؟ باید تمام نگاهمان را به توانمندی‌های داخل معطوف کنیم و هیچ امیدی به دیگران نداشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار