صابری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بیان کرد:

لزوم پیوست اجرایی مناسب سازی ساختمان‌ها برای معلولان در پروژه‌های شهری

عضو کمیسیون برنامه‌و‌بودجه درباره مناسب سازی ساختمان‌های شهر تهران گفت: در تمام پروژه‌های اجتماعی فرهنگی و پروژه‌های شهری باید برای مناسب سازی ساختمان‌ها پیوست اجرایی انجام شود.

علی صابری عضو کمیسیون برنامه‌و‌بودجه شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص مناسب سازی ساختمان‌های شهر برای معلولان اظهار داشت: استانداردهای مناسب سازی ساختمان‌ها برای معلولان در سطح بین المللی مشخص بوده و در صورتی که عملیات مناست سازی در نقشه‌های ساختمانی مانند تعبیه‌های گرمایشی،سرمایشی مدنظر قرار گرفته شود هزینه خاصی را در پی نخواهد داشت. همچنین درمورد مناسب سازی ساختمان‌ها تحقیق و مطالعه در سطح جهانی انجام شده است و الگو گرفتن از این استانداردهای جهانی کار پیچیده‌ای برای سازندگان ساختمان‌ها نیست.

وی با تأکید بر پیوست اجرایی مناسب سازی در تمام پروژه‌های ی بیان داشت:در تمام پروژه‌های اجتماعی،فرهنگی و پروژه‌های شهری باید برای مناسب سازی ساختمان‌ها پیوست اجرایی انجام شود اما متأسفانه بیشتر در این خصوص پیوست مطالعاتی انجام می‌گیرد که باید گفت برای مناسب سازی ساختمان‌ها تحقیق و مطالعه در سطح جهانی انجام شده است و الگو گرفتن از این استانداردهای جهانی کار پیچیده‌‌ای برای سازندگان ساختمان‌ها نیست.

صابری در پایان با اشاره به برپایی جلسات برای مناسب سازی ساختمان‌های عمومی و خصوصی در شهر تصریح کرد: با وجود برپایی ستاد ملی مناسب سازی به ریاست وزیر کشور و دبیری رئیس سازمان بهزیستی جلسات کارشناسی برای اقدامات عملیاتی و اجرایی به صورت پیوسته انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: پیوست ، معلول ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار