طالبلو به مسوولان استقلال اعلام کرد

با استقلال امضا نکنم تنها استراحت می کنم!

وحید طالبلو برای حضور در تیم استقلال دچار مشکل شده است اما این در حالی است که وی تنها قصد دارد در این تیم به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران
وحید طالبلو برای حضور در تیم استقلال با مشکلاتی روبرو شده است زیرا وی به دلیل مشکلات بسیار زیاد باشگاه راه آهن هنوز نتوانسته است مشکلات خود را حل و فصل کند و به تیم سابق خود بازگردد و استقلال را یاری و همراهی کند.
گفتنی است استقلالیها در انتظار ثبت قرار داد این بازیکن هستند تا طالبلو را در اختیار بگیرند اما اعضای مسوول این تیم در انتظار مشخص شدن شرایط این بازیکن برای همراهی تیم استقلال هستند.
شایان ذکر است طالبلو در جلسه با مسوولان تیم استقلال اعلام کرده است که تنها برای استقلال به میدان می رود و اگر  شرایط برای بازی کردن وی در این تیم مهیا نشود و این دروازه بان نتواند در استقلال و برای این تیم به میدان برود برای یک نیم فصل در هیچ تیمی به میدان نمی رود و در خانه اش استراحت می کند.
گفته می شود این دروازه بان عنوان کرده است در انتظار مشخص شدن وضعیت خود می ماند اما در صورتیکه وضعیتش خوب پیش نرود از تیم سابق خود شکایت می کند زیرا مانع حضورش در تیم استقلال و بازی برای این تیم شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار