روستاآزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کسانی که علیه نظام حرکت می‌کنند هیچگاه نمی‌توانند کاری از پیش ببرند

رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف گفت: فتنه گران با عملکرد نادرست خود تنها به مردم آسیب می‌زنند، لذا باید بدانند که همین مردم هرگز نخواهند گذاشت که کسی به این نظام ضربه بزند.

"رضا روستاآزاد" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نهم دی ماه و روز بصیرت و آگاهی، گفت: این انقلاب صرف نظر از اینکه شهدای بسیاری برای پایداری آن خون داده‌اند و افرادی در حال زحمت برای جاودانگی آن هستند، یک عنایت جدی الهی برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی وجود دارد.

وی تصریح کرد: از زمان شکل‌گیری این نظام، خطرات مشهودی در مسیر این راه وجود داشت که خداوند بر ما منت گذاشت و از این نظام حمایت کرد.

رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه کسانی که علیه نظام حرکت می‌کنند نمی‌توانند کاری را جلو ببرند، گفت: فتنه گران با عملکرد نادرست خود تنها به مردم آسیب می‌زنند، لذا باید بدانند که همین مردم هرگز نخواهند گذاشت که کسی به این نظام ضربه بزند.

وی بیان داشت: همه کسانی که در مسیر فتنه اشتباه کرده‌اند، می‌توانند به آغوش باز ملت برگشته و احساس ندامت خود را اعلام کنند.

روستاآزاد در پایان خاطرنشان کرد: آنان با اظهار ندامت می‌توانند در بطن جامعه قرار گرفته و کشور را برای رسیدن به اهداف بلند مساعدت کنند هر چند آنان در آن یکسال کشور را دچار بحران‌های جدی کردند، ولی امروز آغوش نظام برای بازگشت فتنه‌گران بازتر از همیشه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار