فلیپ لام: روبن دست از خودخواهی برداشته است

فلیپ لام کاپیتان تیم بایرن مونیخ معتقد است آرین روبن هم تیمی هلندی او دست از خودخواهی برداشته و به یک بازیکن در اختیار تیم تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، آرین روبن ملی پوش هلندی بایرن مونیخ یکی از بازیکنان ستاره و تاکتیکی این تیم است اما حرکات خودخواهانه او در تیم همواره مورد انتقاد بود.

فلیپ لام کاپیتان باواریایی‌ها در حمایت از هم تیمی خود گفته: آرین دیگر آن بازیکن خودخواه گذشته نیست، او به بازیکنی در خدمت تیم تبدیل شده است دیگر نباید او را سمبل خودخواهی دانست.

لازم به ذکر است،‌روبن پس از آنکه در دیدار فینال لیگ قهرمانان در سال 2012 یک ضربه پنالتی را از دست داد همواره از سوی هواداران بایرن مورد انتقاد قرار داشت اما روبن توانست بار دیگر اعتماد هواداران را به خود جلب کرده و با ارائه بازی‌های زیبا به یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان تبدیل شود.

فلیپ لام در ادامه به اظهارنظر در مورد جایزه توپ طلای سال 2014 صحبت کرد و گفت: اگر این جایزه به نویر نرسد دلیل بر بی‌عدالتی نیست کریس رونالدو هم شایسته دریافت چنین جایزه‌ای است.

***پس گرفتن نشان لیاقت ایالت باوریا از هوینس

اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ که هم اکنون در زندان دوران محکومیت خود را سپری می‌کند مجبور به پس دادن نشان لیاقت ایالت باواریا شد.

براساس این گزارش، سوزی هونیس همسر رئیس سابق بایرن مونیخ شخصا نشان لیاقت را به هورست زه هوفر نخست وزیر ایالت باواریا تحویل داد روزنامه آلمانی اشپیگل مدعی شد، هونیس وادار به پس دادن نشان لیاقت شد منشی دفتر دولت ایالتی باواریا با یکی از وکلای هونیس تماس تلفنی داشته و خواستار بازگشت نشان لیاقت شد.

علت این امر قانونی نانوشته است که طبق آن هر کس به مجازات قضایی محکوم شود باید نشان لیاقت ایالت را برگرداند از سوی دیگر روزنامه بیلد نوشته هرنیس داوطلبانه تصمیم به این کار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید، باشگاه بایرن مونیخ هنوز رئیس جدیدی برای جانشینی هونیس انتخاب نکرده‌اند و تعدادی از بازیکنان قدیمی از جمله فرانک ریبری بطور مداوم برای ملاقات او به زندان می‌روند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فیلیپ لام ، روبن ، بایرن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار